چگونه از آسانسور در حال سقوط زنده خارج شویم! + فیلم

با دانستن نکاتی ساده و رعایت آن‌ها، در زمان سقوط آسانسور زنده خواهید ماند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، هر از گاهی خبرهایی در مورد خرابی آسانسورها و حتی آسانسور در حال سقوط می شنویم که نگران کننده است. این خبرها بحث زنده ماندن در آسانسور در حال سقوط رو داغ کرده. هیچکس دوست ندارد داخل یک آسانسور در حال سقوط گرفتار شود، ولی در صورت بروز چنین وضعیتی باید راه زنده ماندن در آسانسور در حال سقوط رو یاد گرفت.

 

 

بیشتر بخوانید: اصابت صاعقه در نزدیکی عابر پیاده + فیلم

 

انتهای پیام/

دانستن نکاتی ساده در آسانسور در حال سقوط + فیلم

برچسب ها: حوادث ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۲۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
بهترین حالت برای اسیب ندیدن دراز کشیدنه در حالت ایستاده و نشسته به ستون فقرات و استخوان پا اسیب میرسونه اما کاملا اشتباهه تو مرکز باشی وقتی اسانسور سقوط کنه ضربه گیر یا سکوی بتنی داخل چاهک اسانسور مرکز کابینه چون با شتاب زیاد سقوط میکنید در اصلاح میگن عمل پانچ دقیقا سکوی بتنی کف کابین را پانچ میکنه مثال ساده اش یک میله خودکار را در نظر بگیرید که عمود نگه داشتید بعد یک برگه کاغد در حالت افقی را با شتاب روی خودکار بزنید خوب در نتیجه برگه سوراخ میشه
بهترین جا برای درازکشیدن سمت درب ورودیه کابینه چون یک ستون مرکزه برای کابین و یک ستون دیگه برای ‌وزنه تعادل اسانسور که در یکی از ۳ جهت دیگه امکان داره وجود داشته باشه
United States of America
Ele8tori
۱۱:۰۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
با سلام . کاملا غیر مترقبه است ..۲:زمان سقوط در یک آسانسور نهایتا زیر ۴ تا ۵ ثانیه است که ابدا قدرت واکنش نخواهید داشت..
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۰:۰۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
این روش بسیار اشتباه است . دراز کشیدن به این شکل باعث آسیب جدی به ستون فقرات میشه . باید به بغل خوابید و دستها رو مثل حالت کلاغ پر دور سر محاط نمود و پاها رو به داخل شکم برد اگه تنها بودید در مرکز محوطه آسانسور بخوابید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
بقیش چی شد
Germany
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
ضربه به قدی شدید است که پرس می شی به سقف وصورت وسر له میشه عکس العمل ضربه کف به بالا پرتاب می کنه !!
آخرین اخبار