پیروزی تیم هندبال پیروزی ذوب‌آهن مقابل زاگرس اسلام آباد

تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان هفته دوم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی دیروز برگزار شد که ذوب‌آهن اصفهان در زمین خود پذیرای زاگرس اسلام‌آباد بود.

در این دیدار که در چارچوب گروه «الف» این مسابقات و در سالن شهید رهنمای ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد، شاگردان کیان صادقی در تیم ذوب‌آهن موفق به شکست ۲۷ بر ۲۰ زاگرس اسلام‌آباد شدند تا نخستین بازی خانگی خود در این فصل را با پیروزی پشت سر بگذارند.

جواد محمدی مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن که جانشین سعید آذری شد نیز برای دقایقی این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

ذوب‌آهن در حالی ۲ امتیاز این مسابقه را به حساب خود واریز کرد و در صدر جدول گروه اول قرار گرفت که هفته گذشته با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ برابر ستارگان دشتستان به پیروزی رسیدند، اما فدراسیون هندبال در تصمیمی عجیب نتیجه این دیدار را به تساوی ۳۰ بر ۳۰ تغییر داد و دلیل این امر را اشتباه داور در اعلام ضربه پنالتی به سود ذوب‌آهن دانست. ذوبی‌ها به این مسئله اعتراض کرده‌اند.

در سایر مسابقات روز نخست هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان تیم‌های میزبان به پیروزی رسیدند که در گروه «الف» ستارگان دشتستان برابر سربداران سبزوار به پیروزی ۲۵ بر ۲۳ رسید و با ۳ امتیاز در رده دوم این گروه ایستاد.

هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان امروز جمعه با برگزاری دیدار ۲ تیم زغال سنگ طبس و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به پایان می‌رسد.

تیم هندبال سپاهان دیگر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو است.

انتهای پیام/م

 

مصاف تیمهای هندبال ذوب آهن وزاگرس اسلام آباد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.