اصفهان میزبان نوجوانان هندبالیست کشور

رئیس هیئت هندبال اصفهان گفت: مسابقات هندبال نوجوانان از ۲۱ تا ۲۷ تیر در اصفهان برگزار می‌شود.

سید حسن افتخاری رئیس هیئت هندبال استان اصفهان در رابطه با برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان در اصفهان به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ورود تیم‌ها از بیست و یکم تیر ماه آغاز شده و تا بیست و هفتم همین ماه ادامه دارد.

رئیس هیئت هندبال اصفهان در ادامه افزود: سی و دو تیم در این مسابقات در هشت گروه چهار تیمه شرکت کرده اند. همچنین مرحله بعدی مسابقات بین ۱۶ تیم به صورت پلی آف خواهد بود و مسابقات با روش حذفی تا فینال ادامه می‌یابد.

وی در رابطه با جوایز اهدایی به تیم‌های برگزیده این مسابقات تصریح کرد: تیم‌های منتخب در این مسابقات جوایزی را از طرف فدراسیون هندبال دریافت خواهند کرد.

افتخاری درباره میزان مشارکت تیم‌ها از اقصی نقاط کشور عنوان کرد: از اکثر استان‌ها در این مسابقات شرکت کرده اند و هشت تیم هم از اصفهان در این مسابقات حضور دارند که شامل ذوب آهن، فولاد مبارکه سپاهان، خمینی شهر، نجف آباد، فلاورجان، کاشان، پیشگامان و عدل اصفهان خواهند بود.

رئیس هیئت هندبال اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات در سالن مالک اشتر خمینی شهر و همچنین سالن شهید سجادی در خیابان آمادگاه اصفهان برگزار می‌شوند.


انتهای پیام/م
 

برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان در اصفهان

برچسب ها: اخبارورزشی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.