بهره برداری از ۱۵ طرح عمرانی هفته دولت در پلدختر

معاون برنامه ریزی و امورهماهنگی عمرانی فرمانداری پلدختر گفت: ۱۵ طرح عمرانی و تولیدی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۱۵ طرح عمرانی هفته دولت در پلدختربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نادیا امرایی معاون برنامه ریزی و امورهماهنگی عمرانی فرمانداری پلدختر اظهار داشت: برای اجرایی کردن این طرح‌های عمرانی و تولیدی اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود:چمن مصنوعی روستای سراب حمام، بازسازی ساختمان‌های اداری وآسفالت راه روستایی محور دعوت مالگه از مهمترین طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال در شهرستان پلدختر است.

معاون فرماندار پلدختر گفت:بیشتر طرح های شهرستان بنا بود در هفته دولت به بهره برداری برسند که متاسفانه در جریان وقوع سیل فروردین ماه امسال از بین رفته و یا آسیب جدی دیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت: هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی برای بیان، انعکاس و ارایه خدمات و اقدامات دولت درحوزه‌های مختلف شهرستان است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات و عملکرد دولت که همان دستاورد‌های نظام است را به نحو مطلوب تری از طریق رسانه‌ها و خبرنگاران به اطلاع مردم برسانند.

امرایی افزود: خدمت بی منت به مردم و تلاش برای رفع گره گشایی از مشکلات آنان وظیفه همه مدیران و مد نظر مسئولان است.

دوم تا نهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهیدان محمد علی رجایی (رئیس جمهور) و محمد جواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

۱۵ طرح هفته دولت در پلدختر به بهره برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار