برگزاری اولین نمایشگاه گل و گیاه در استان ایلام

مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ایلام از برگزاری اولین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه سوغات صنایع دستی و هدایا در ایلام خبر داد

برگزاری اولین نمایشگاه گل و گیاه در استان ایلام

کارزانی مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی برای اولین بار همزمان با نمایشگاه سوغات صنایع دستی و هدایا با همکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ایلام با مشارکت بخش خصوصی در استان ایلام برگزار می‌شود.

کارزانی با بیان اینکه تولیدکنندگان گل و گیاه از سراسر کشور در این نمایشگاه وجود دارند بیان کرد: بیش از ۶۰ غرفه گل و گیاه و گیاهان دارویی در این نمایشگاه وجود دارد.

او افزود: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توان به برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندی‌های استان‌ها در زمینه صنایع دستی، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده و … اشاره کرد.

کارزانی اضافه کرد: اولین نمایشگاه گل و گیاهان دارویی از تاریخ ۳ لغایت ۸ شهریور ماه در پارک جنگلی چغاسبز جنب هتل زاگرس, نمایشگاه بین المللی ایلام برگزار می‌شود.

او بیان کرد: ساعت بازدید از غرفه‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ می‌باشد.

انتهای پیام/غ

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در استان ایلام

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.