تمام قدرت‌های استکباری در برابر نظام اسلامی ذلیل شده‌اند

نماینده، ولی فقیه در گیلان جهاد در راه خدا را نیازمند صبر و عناصر صابر عنوان کرد و گفت: دین اسلام در سایه رادمردان آهنین صفت قوام پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در جمع فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران سپاه قدس گیلان در مجتمع اردویی آموزشی سردار جنگل چمخاله لنگرود با اشاره به اینکه حضور در کنار پاسداران جای افتخار دارد گفت: شما پاسداران بقیه الاسلف مجاهدان ۸ سال دفاع مقدس هستید.

او در ادامه ثبات بشر در طول تاریخ را به دلیل استقامت مردان بزرگ عنوان کرد و افزود: اگر اسلام تاکنون باقی مانده و حفظ شده به دلیل استقامت، ایستادگی و ریزش نکردن یاوران دین بوده و اگر آسیبی به آن رسیده معلول ریزش بعضی افراد است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دو گروه به اسلام در طول تاریخ گرویدند، تصریح کرد: اسلام برای یک گروه از مسلمانان مانند بزاق دهان است و این عده دین را برای دنیای خود می‌خواهند.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: عده‌ای هر جرم و جنایتی مرتکب می‌شوند تا به دنیا برسند و این افراد در مواقع امتحان مردود می‌شوند.

او با اشاره به اینکه نمره زبیر در تاریخ اسلام ۲۰ بود، خاطرنشان کرد: زبیر پنجمین نفری بود که با پیامبر اسلام (ص) بیعت کرد، اما لغزید و ریزش کرد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان به گروه دومی که به اسلام گرویدند اشاره کرد و یادآور شد: یکی از آسیب‌های اسلام به دلیل وجود عناصر سست و دنیاطلب است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دین اسلام در سایه رادمردان آهنین صفت قوام پیدا کرده است، اظهار کرد: جهاد صبر می‌خواهد و عناصر صابر را می‌طلبد.

او ادامه داد: در ۴۰ سال انقلاب اسلامی هر جا ضربه خوردیم از مسئولان ذلیل و ذلت پذیر است.

امام جمعه رشت، پاسداران انقلاب اسلامی را راست قامتان در مسیر ولایت دانست و بیان کرد: خدا را سپاسگزاریم در قطعه‌ای از تاریخ زندگی می‌کنیم که تمام قدرت‌های استکباری در برابر نظام اسلامی ذلیل شدند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه هیچ دوره‌ای از تاریخ ایران به عظمت و شکوه این دوره نبوده است، تصریح کرد: اکنون زیباترین دوره از تاریخ ایران و اسلام با مقاومت و ایستادگی رزمندگان و ایثارگران رقم خورده و باید این اقتدار را حفظ کنیم.

انتهای پیام/آ

پاسداران انقلاب اسلامی راست قامتانِ در مسیر ولایت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.