بازخورد اندیشه در میان فعالان رسانه زمینه رشد را فراهم می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان با اشاره به جایگاه رسانه این استان در کشور، گفت: بازخورد اندیشه در میان فعالان رسانه زمینه رشد این حوزه را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان در نشست صمیمانه نماینده، ولی فقیه در گیلان با اصحاب رسانه استان که در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد، با اشاره به وضعیت حوزه رسانه استان، گفت: گیلان دارای ۱۵۸ پایگاه خبری و ۲۱۳ نشریه مکتوب از جمله ۱۰ روزنامه، ۵۶ هفته نامه، ۲۲ دو هفته نامه است.

او به جایگاه و وضعیت حوزه رسانه استان گیلان اشاره کرد و گفت: از نظر تعداد رسانه‌های مکتوب و مجازی در کشور در جایگاه پنجم کشور قرار داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلان از نظر تعداد پایگاه‌های خبری رتبه سوم کشور را دارد، افزود: این نشان دهنده ظرفیت استان گیلان در حوزه رسانه و خبر است.

فاضلی در ادامه با تأکید بر اینکه سرعت انتقال اخبار در میان رسانه‌های گیلانی بسیار بالا است، تصریح کرد: امروز در جهان سرعت انتقال اخبار بسیار اهمیت دارد که خوشبختانه در استان گیلان در این حوزه وضعیت مطلوب است.

او با اشاره به اینکه به سمت افزایش کیفیت محتوا گام بر می‌داریم، گفت: اندیشه و تولید محتوا باید ماندگار و پویا باشد. بازخورد اندیشه در میان اعضای رسانه و خبر زمینه پویایی و پیشرفت این حوزه را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/آ

سرعت انتقال اخبار در میان رسانه‌های گیلانی بسیار بالا است

برچسب ها: اصحاب رسانه ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.