دشمنان تنها راه مقابله با انقلاب را نفوذ می‌دانند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان تنها راه مقابله با انقلاب را نفوذ می‌دانند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های این هفته گفت: دشمنان به صراحت اعلام میکنند با جنگ نمیتوانند نظام ما را مهار کنند و تنها راه مقابله با انقلاب را نفوذ می‌دانند که در همین خصوص مسئولان باید در تمامی زمینه‌های نفوذ به ویژه در زمینه‌ی حجاب رصد جدی داشته باشند.


او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار دولتمردان، توجه به تولید و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان، نترسیدن از دشمن و توجه به مسئله فرهنگ را از مهمترین توصیه‌های ایشان به دولتمردان عنوان کرد و افزود: دشمنان انقلاب ۴۰سال هر توطئه‌ای توانستند انجام دادند، اما هیچ کاری از پیش نبردند و ۴۰ سال دوم برای انقلاب ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود.
خطیب جمعه موقت بیرجند همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید باهنر و رجایی و گرامیداشت هفته دولت به مسئولان یادآور شد از فرصت باقیمانده در دولت کنونی برای عمل به رسالت خویش و خدمت به مردم بهره گیرند.


حجت الاسلام نوفرستی در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از عملکرد قوه قضائیه افزود: بواسطه اقدامات و برنامه‌های انجام شده در برخورد با مفسدان، بارقه امید در جامعه رقم خورده که امیدواریم با توصیه‌های رهبری، دستگاه‌های اجرایی نیز در این مسیر کمک کنند و شاهد مقابله با مفسدان اقتصادی و فرهنگی و پررنگ کردن فرهنگ معنویت در جامعه باشیم.


او با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، التزام به شعایر انقلاب و حرکت در مسیرحمایت از انقلاب، خدمت رسانی به مردم و توجه به عملی نمودن اقتصاد مقاومتی را از جمله شاخص‌های انتخاب نماینده برشمرد وگفت: باید با بصیرت، مشارکت کامل در انتخابات داشته باشیم.
انتهای پیام/ب


برپایی نماز جمعه در بیرجند

برچسب ها: نماز جمعه ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.