افتتاح ۶۵ پروژه عمران شهری و روستایی در بندرانزلی

فرماندار شهرستان بندرانزلی از افتتاح ۶۵ پروژه عمران شهری و روستایی و توسعه شبکه برق شهرستان با اعتبار بالغ بر ۷۱ میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبرداد.

افتتاح ۶۵ پروژه عمران شهری و روستایی در بندرانزلیبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسماعیل حیدری آزاد فرمانداری شهرستان بندرانزلی با اعلام این خبر گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۷۱۸ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال به بهره برداری رسیده که از این تعداد پروژه‌ها ۱۴ پروژه درحوزه عمران روستایی و ۴۲ پروژه شهری است.

او با اشاره به ایجاد ۱۱۸ فرصت شغلی در افتتاح پروژه‌های هفته دولت افزود: افتتاح همزمان ۲۳ پروژه توسعه شبکه برق، افتتاح همزمان سه پروژه آب و فاضلاب شهری، ۲۸ پروژه عمران شهری، بهره برداری از ساختمان آموزشی ۲۰ کلاسه آموزشکده فنی شهید خدادادی و افتتاح دو باب هتل از جمله پروژه‌های شهری قابل بهره برداری در هفته دولت امسال است.

حیدری آزاد با بیان اینکه ظرفیت شهرستان انزلی و استحقاق مردم آن بیش از این است گفت: باید با کار و تلاش همگانی وشبانه روزی و در پرتو افزایش تعامل، همگرایی و هم افزایی، در خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل ممکن عمل شود.

او خاطر نشان کرد: افتتاح مجتمع تولید جوجه یک روزه، افتتاح پروژه‌های توسعه شبکه برق روستایی و بهره برداری از آسفالت راه روستایی نیز از جمله پروژه‌های هفته دولت در روستا‌های شهرستان بندرانزلی است.

فرماندار انزلی یاد آور شد: پروژه‌های یاد شده به غیر از پروژه‌هایی است که در منطقه آزاد انزلی افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: ترسیم نمایی دقیق از زندگی این دو شهید، می‌تواند الگویی برای خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان، تأسی نمایند.

حیدری آزاد تصریح کرد: هفته دولت درحقیقت تجلیل از خادمان و خدمتگزاران ملت و خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و انقلابی ایران عزیز ماست که در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاورد‌های دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند.

او تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با اهتمام کامل می‌کوشد تا در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری در زمینه‌های گوناگون به موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تری دست یافته و آینده بهتری را برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران اسلامی رقم بزند.

انتهای پیام/آ

بهره برداری در هفته دولت شهرستان بندرانزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.