نماینده ولی فقیه در گیلان:

مسیر، برای رونق تولید هموار شود

امام‌جمعه رشت با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: تولیدکنندگان ما غالباً مشکل ندارند بلکه این مسؤولین هستند که باید مسیر را برای هموارسازی رونق تولید فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امام‌جمعه رشت در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با دولتمردان گفت: تلاش برای رونق تولید، کمتر از جهاد نیست.

او با بیان اینکه در همه دولت‌ها ما ایستایی نداشتیم، اما اگر توجه عام می‌شد قطعا گام‌های بلندتری برداشته می‌شد، افزود: اعضای مجلس شورای اسلامی باید التزام عملی به شعار‌های انقلاب و حمایت از آن داشته باشند و توجه به اقتصاد مقاومتی را مورد اهتمام قرار داده و باید در دستگاه تقنین، با رانت خواری و فساد اقتصادی مبارزه شود.

امام جمعه رشت تصریح کرد: سیاه نمایی، گناه کبیره است، اما اینکه هر روز تلویزیون را باز کنیم و خبر خیانت افرادی را بشنویم که در نظام مسئولیت داشته اند، موجب شرمساری در پیشگاه مردم است.

آیت الله فلاحتی افزود: این ضعف سیستم نظارتی است؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئول عزل و نصب نیستند بلکه باید در اقصی نقاط کشور نظارت کنند و مشاوره دهند.

خطیب جمعه رشت ادامه داد: هرکجا به بیگانه دلبسته شدیم، فقیر شدیم و هرگاه به مردم تکیه کردیم، موفق بوده ایم و دولت باید جوان‌گرا باشند و از جوانانی استفاده کند که دارای تجربه هستند.

آیت الله فلاحتی تاکید کرد: نباید به مسئولیت به عنوان طعمه نگاه کرد؛ مردم ما بصیر، عاقل و تصمیم گیر هستند بلکه باید به احیاء ارزش‌ها بیاندیشیم.

او ضمن تبریک اول شهریور روز پزشک از مسئولان علوم پزشکی خواست از کار‌های جهادی جوانان حمایت کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان راه و شهرسازی استان خواست به اخذ عوارض در امامزاده هاشم پایان دهند.

انتهای پیام/آ

خطبه های نماز جمعه امروز رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.