رضایی: بازیکنانمان عملکرد خوبی مقابل نماینده کرمان داشتند

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: بازیکنان در زمین خواسته ما را برآورده ساختند و در نهایت توانستیم برابر تیم کویر مس کرمان به پیروزی دست یابیم.

عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل تیم دختران کویر مس کرمان در هفته دوم مسابقات لیگ کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز شاهد بازی بسیار زیبایی از بازیکنانم بودم هر چند در هفته نخست رقابت‌ها نتیجه را به تیم سایپا واگذار کردیم، اما بازیکنان تمام تلاششان را کردند که پیروز این دیدار باشند. دختران کویر کرمان تیم همشهری ما بودند و همیشه دربی حساسیت خاص خودش را دارد. خوشحالم از این که بازیکنانم هر چه خواستیم در زمین مسابقه پیاده کردند و بر بازی سوار بودند. ۲ گل این بازی را عصمت داوود و ۲ گل دیگر را سهیلا رودسری و مهسا کمالی به ثمر رساندند.


بیشتر بخوانید: پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اند


او تصریح کرد: سه بازیکن بومی در تیممان داریم و دختران جوان و پرانگیزه‌ای را هم به تیم اضافه کردیم، اما هنوز نمی‌توانیم در بازی‌های حساس و دشوار از آن‌ها استفاده کنیم، اما در بازی‌هایی که آسان‌تر باشند از آن نیز بهره می‌بریم. سال گذشته چهار بازیکن جوان به تمرینات ما اضافه شدند و اکنون در تیم بازی می‌کنند. طبق شرایط بازیکنان جوان باید ابتدا در تمرینات تیم حضور پیدا کنند و سپس به بازی و ترکیب اصلی تیم بیایند.

رضایی افزود: همیشه در همه جا این چنین است که بازیکنان باتجربه یک روزی خداحافظی می‌کنند و از این سمت کنار می‌روند و باید به فکر جایگزین برای آن‌ها بود و نیاز است که این چرخه بازیکن سازی همواره در یک لیگ پویا رخ دهد تا تغذیه دهنده بدنه تیم ملی کشورمان باشد.
در پایان از بازیکنانم به خاطر زحماتشان در این بازی و تلاش خوبی که داشتند تشکر می‌کنم و خوشحالم که از موقعیت‌ها بهترین استفاده را بردند.


بیشتر بخوانید:نقطه مشترک فدراسیون‌های والیبال و فوتبال چیست؟/ به نام بانوان به کام آقایان!


انتهای پیام/

اظهارات رضایی درباره پیروزی برابر تیم دختران کویر مس کرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار