از روابط نامشروع تا ورود به باند مخوف دزدی/ این زن با تیر وسوسه قلب و اموال مردان چشم‌چران را هدف می‌گرفت

شگرد زن تبهکار برای سرقت ماشین‌های گران قیمت و لوکس مردان هوسران!زن جوان: روزی که با «دانیال» در یکی از کانال‌های تلگرامی آشنا شدم هرگز در خواب هم نمی‌دیدم که به دلیل فرار از تنهایی وارد یکی از باند‌های «سرقت لوکس» شوم .


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، زن جوانی که به دنبال یک «سوء تفاهم» اعضای باند «سرقت‌های لوکس» در مشهد را لو داد، درباره چگونگی تشکیل این باند سرقت به کارشناس و مددکار اجتماعی کلانتری میرزا کوچک خان مشهد گفت: حدود دو سال قبل به خاطر این که با همسرم تفاهم اخلاقی نداشتم از او جدا شدم و نزد خانواده ام بازگشتم چرا که می‌خواستم زنی آزاد باشم و در جشن‌ها و دورهمی‌های دوستانم شرکت کنم، اما همسرم به شدت مخالف این گونه رفتار‌ها بود و مرا از رفت و آمد با دوستانم منع می‌کرد.


داغ ترین حوادث امروز:

بازداشت پلیس قلابی که با فریب، خردسالان را به خلوتگاه شیطانی می‌کشاند

دزدی خشن زن سارق با آب جوش

سرقت‌های میلیونی مامور قلابی امداد خودرو از پیرمرد‌ها

صحنه سازی خودکشی یک جوان تهرانی / افسر پلیس دست قاتل را رو کرد

فرشته نجات دختر ۱۸ ساله شیطان از آب درآمد/«مونا»: مرد هوسران همدست سارقان بود

متلاشی شدن باند سرقت «جانا» / کشف اسلحه وینچستر در مخفیگاه دختر ۲۴ ساله 

سناریوی دختر ۱۹ ساله برای اخاذی از پسر پولدار

سقوط مرموز یک مرد از طبقه چهارم

اعتراض ترافیکی توهین آمیز جنایت شبانه را رقم زد


خلاصه بعد از طلاق در یک هتل آپارتمان مشغول کار شدم و زندگی جدیدی را آغاز کردم دیگر به راحتی با دوستانم در کافه و رستوران‌ها قرار می‌گذاشتم و در پارتی‌های شبانه شرکت می‌کردم تا این که حدود یک سال قبل در یکی از گروه‌های دوستانه کانال تلگرامی با دانیال آشنا شدم.

طولی نکشید که با ابراز علاقه‌های عاشقانه و وعده و وعید‌های ازدواج، در کنار دانیال قرار گرفتم. او توجه زیادی به من داشت به طوری که تشویقم کرد تا منزلی را در همسایگی او اجاره کنم تا این گونه به یکدیگر نزدیک‌تر شویم. آن قدر شیفته و دلباخته دانیال شده بودم که حتی به صیغه محرمیت نیز فکر نکردم و بدین ترتیب وارد یک رابطه ناشایست شدم اگرچه خانواده ام با زندگی مستقل من به شدت مخالفت می‌کردند، اما من هیچ نصیحتی را نمی‌شنیدم جز آن که در کنار دانیال باشم. بالاخره اسباب و اثاثیه ام را به منزلی منتقل کردم که دانیال برایم رهن کرده بود.

در افکار خودم زندگی ایده آلی ساخته بودم و به قطع ارتباط فامیل و آشنایانم نیز اهمیتی نمی‌دادم. تنها دلخوشی ام این بود که سایه مردی بالای سرم قرار دارد. هنوز دو هفته بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که فهمیدم دانیال لوازم سرقتی را در منزلمان پنهان می‌کند. اما او با آن که رفت و آمد و تلفن‌های مشکوکی داشت باز هم حقیقت موضوع را کتمان می‌کرد با این حال زمانی که دریافت من فقط قصد کمک به او را دارم و سرنوشتمان به یکدیگر گره خورده است ماجرای سرقت هایش را بازگو کرد و بدین ترتیب من هم حاضر به همکاری با او شدم تا اقساط بانکی ام را بپردازم. خلاصه با ورود من به باند دانیال و یکی از همدستانش، شگرد‌های سرقت تغییر کرد تا با سرقت‌های لوکس پول بیشتری به دست آوریم.

از آن روز لباس‌های شیکی برایم خریدند و من با آرایش‌های غلیظ زنانه سرو وضع ظاهری ام را به گونه‌ای آراستم که به راحتی طعمه مردان هوسران شوم. از آن روز به بعد در خیابان منتظر توقف خودرو‌های لوکس و گران قیمت می‌شدم و بلافاصله با راننده آن طرح دوستی می‌ریختم. سپس در حالی که دانیال و همدستش سوار بر موتورسیکلت ما را تعقیب می‌کردند راننده خودروی گران قیمت را به بهانه خرید بستنی، آب میوه یا صرف نهار به گوشه خیابان می‌کشاندم در همین حال وقتی راننده برای خرید خوراکی‌های درخواستی من از خودرو پیاده می‌شد و آن را روشن رها می‌کرد در یک لحظه دانیال از موتورسیکلت پایین می‌پرید و با نشستن پشت فرمان خودرو، آن را به سرقت می‌برد. بعد از آن هم لوازم با ارزش را به همراه قطعات قابل فروش برمی داشتیم و سپس خودرو را در مکانی پرت و خلوت رها می‌کردیم. با این شگرد مردان هوسران زیادی را به دام می‌انداختیم و با فروش قطعات اوراقی خودرو درآمد خوبی داشتیم.

از سوی دیگر دانیال و همدستش پلاک موتورسیکلت را نیز مخدوش کرده بودند تا شناسایی نشویم. من هم که غرق در رویا و لذت‌های کاذب زندگی بودم غافل از این که به قهقرای دره بدبختی سقوط کرده ام همچنان به این رابطه زشت در باند سرقت‌های لوکس ادامه می‌دادم. تا این که چند روز قبل برخی لوازم از منزل دانیال گم شد و او با تصور این که من آن لوازم را سرقت کرده ام به پلیس ۱۱۰ زنگ زد از سوی دیگر من هم که فکر می‌کردم دانیال قصد دارد لوازم سرقتی را به تنهایی بالا بکشد به اتهام سرقت از منزلم از او شکایت کردم، اما وقتی نیرو‌های تجسس کلانتری میرزا کوچک خان مشهد برای بررسی موضوع وارد منزلم شدند و پلاک مخدوش موتورسیکلت را دیدند با طرح چند سوال تخصصی مرا به تناقض گویی انداختند به طوری که مجبور شدم راز سرقت‌های لوکس را فاش کنم و ...

شایان ذکر است به دستور سرهنگ محسن باقی‌زاده حکاک (رئیس کلانتری میرزاکوچک‌خان) پیگیری این پرونده در دایره تجسس ادامه یافت.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع:خراسان

انتهای پیام/

زنی در باند سرقت‌های لوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
همیشه پای یک زن در میان است .
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۰۲:۱۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
حکمت خدا رو ببین، خودشون خودشونو لو دادن ....عجب اعتماد به نفسی دارن این کلاهبردارا...!!
خداروشکر گرفتار پلیس شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ت
۰۲:۱۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
ارایش های غلیظ وناجور بدترین قسمت بدحجابی هست .خدارو شکر دستگیر شده
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
اینهاروبایدبیارن توخیابون وسط چهارراه جایی که فقط خانمهاحضورداشته باشندبه چوب فلک ببندن ومجازات کنندکه باآرایش غلیظ غیرازارتکاب سرقت دزدایمان ودین جامعه و مردم هست
Canada
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
باید دولت خطوط تلفنی روان شناسی در سراسر ایران برقرار کند .تا کسی مشکل خانواده گی .اجتماعی و زن و شویی داشت .تماس بگیرد و مجانی بهش مشورت دهند .تا از چاله به چاه نیفتدد .باید مشکلات ریشه یابی شوند .و مکانی برای نگهداری این اشخاص با دادن عذای مجانی که توسط مردم مجانی و فی سبیل الله پخته بشه و سرو گردد و بهشون اموزش حرفه ای .تا سر پای خود بایستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
از قدیم گفتن دزد ناشی به کاه دون میزنه !!! ولی بنظر نمیاد اینا ناشی بوده باشن !!! اگه این حدس درست باشه که هست ، حتما کاسه ای زیر نیم......!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
باسلام همش بخاطر بدبختی زنان هست که اگر طلاق بگیرند خانواده هم نمیتوانند حمایت شان کنه یاباید توزندگی بسوزند بسازند یا در دام افراد شیاد بیوفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
البته بدبختی فقط برای زنان بلهوس و حریص هست در غیراینصورت حتی پس از جدایی خوشبخت خواهند شد.
قابل توجه شما
Iran (Islamic Republic of)
محمد از استان گلستان
۱۹:۳۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
دوست عزیز.چرا وارونه قضاوت میکنی؟این خانوم خودش با صراحت کلام میگه چون همسرم موافق با دورهمی ورستوران گردی با دوستانم نبود با هم تفاهم نداشتیم و نهایتا از هم جدا شدیم وبدون توجه به مخالفت خانواده خونه مجردی گرفتم و قطع ارتباط فامیل هم برام مهم نبود.خب عزیز من این خانم دلش می خواسته ازاد باشهبا دوستانش راحت باشه ودر یک کلام اقا بالا سر نداشته باشه.این خانوم بقول خودش می خواسته یک زن ازاد باشه واینقدر شیفته دانیال شده بوده که صیغه محرمیت هم براش مهم نبوده و راحت خودشو در اختیار طرف قرار داده از طرف وقتی متوجه میشه دانیال سارقه بدون چون وچرا برای همکاری استقبال میکنه.این ها چه ربطی به بدبختی زنان بعد از طلاق داره؟این خانوم از چتر حمایت شوهر وخانواده فراری بوده ودوست داشته ازاد باشه وهر غلطی دلش میخواد بکنه.نتیجه این میشه که: خود کرده را تدبیر چیست.
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
دیدگاه ونظرتون کاملابدو اشتباه بودبه همین خاطر منفی دادم،خودش داره بیان میکنه بخاطرمجالس شب نشینی ومسئله داربا شوهرش اختلاف داشته وکاربه طلاق میکشه واز طرفی آبروی خانواده برایش اصلامهم نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
داستانه کودکانه
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۲:۴۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
با خواندن این مطالب آدم از آدم بودن خودش شرم می کند بشر تا این اندازه جنایت پستی پیشه کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
مشهد به دلیل اینکه پر از مسافر های غریبه هست ، خلافکارها هم انجا جمع شدن و خوش میگزرونن
دلیلش اینه که وقتی مسافر اموالش را میدزدند ، و او قرار است ده روز دیگر به شهر خودش برگردد ، دیگر نمیتواند شکایت کند
من تو مسافرت تصادف کردم و ، یکجا هم مورد حمله دزد قرار گرفتم و هیچ کاری هم نتونستم بکنم چون اگر اونجا میخاستم دنبال کارم بگیرم صد برابر ضرر دیگه میکردم
البته اگر ادم تو شهر خودشم حقش بخورن کاری نمیتونه بکنه ، دیگه چه برسه به شهر غریب
-
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
اي واي بر من
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۱:۵۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
دانیال به پلیس 110 زنگ زد!!!!!!!!!!
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
بایدبیارنشون درملاء عام شلاق بزنند
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه
-
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
چقدر این جور مسایل در مشهد زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
جالب است دزد از دزد شكايت ميكند