آمادگی مرز خسروی برای میزبانی بیش از ۱.۲ میلیون زائر اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : مرز خسروی برای میزبانی از بیش از ۱.۲ میلیون زائر اربعین آماده می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی برای اربعین امسال، گفت : مقدمات کار در حال فراهم شدن است تا بتوانیم میزبان حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از زوار اربعین باشیم.

او با بیان اینکه بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های پایانه مرز خسروی برای تردد زوار آماده است، گفت : در سال‌های گذشته زیرساخت‌های این پایانه تکمیل شده و اکنون از نظر گیت‌های مسافران، سرویس‌های بهداشتی و... مشکل خاصی نداریم.


بیشتر بخوانید:آمادگی برای اعزام زائران اربعین از مرز خسروی


کرمی افزود: در حوزه راه‌ها و جاده‌ها نیز برنامه‌های متعددی داریم که در فرصت باقی مانده تا ایام اربعین اجرایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بر لزوم تدوین طرح جامع ترافیکی اربعین از قصرشیرین تا خسروی تاکید کرد و گفت: نقاط حادثه خیز مسیر زوار اربعین نیز باید مشخص و آشکارسازی شود.

به گفته کرمی، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و نصب تابلو‌های علائم راهنمایی و رانندگی در تمام طول مسیر اصلی ورود زوار به استان از سه راه کنگاور تا مرز خسروی باید انجام شود.

او همچنین از برنامه‌ریزی برای لکه‌گیری و روکش آسفالت مسیر در نقاطی که نیاز است خبر داد و گفت: در نقاطی که نیاز باشد نیز احداث دوربرگردان، کنارگذر و... انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: تکمیل روشنایی تمام مسیر راه کربلا را نیز در برنامه پیگیری داریم.

کرمی همچنین از ضرورت ترمیم و بازسازی دو محل پد بالگرد در منطقه خسروی هم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

مقدمات بازگشایی مرز فراهم شد

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۳۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
آیاواقعاتمام زیرساختهافراهم شده پارکینگها،موکبها،زیرساختهای خدمات شهری را هنمایی ورانندگی جاده هاو...
آخرین اخبار