اعطای باارزش‌ترین نشان افتخار امارات به نخست‌وزیر هند

در جریان سفر نارندا مودی به امارات متحده عربی، مهمترین مدال افتخار مدنی این کشور به وی به پاس نقشش در تقویت روابط دوجانبه داده شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، در جریان سفر نخست وزیر هند به امارات متحده عربی، مهمترین مدال افتخار مدنی به نارندرا مودی به پاس نقشش در تقویت روابط دوجانبه داده شد. شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی شخصا این مدال طلا را بر گردن نارندرا مودی انداخت.

تقدیم بلندترین نشان افتخار امارات متحده عربی به نخست وزیر هند

طبق اعلام آسوشیتد پرس، «اهدای نشان زاید» نمایانگر اهمیت جایگاه امارات در هند به شمار می‌رود؛ کشوری که سومین مصرف کننده بزرگ نفت خام در جهان است. هند همچنین یک بازار مصرفی در حال رشد و محلی برای تأمین کارگرانی است که امارات متحده عربی در اقتصادش بدان تکیه می‌کند.

قرار است نارندرا مودی، نخست وزیر هند همچنین به بحرین سفر کند که با این احتساب، وی نخستین نخست وزیر هند خواهد شد که به این جزیره سفر کرده است.

تقدیم بلندترین نشان افتخار امارات متحده عربی به نخست وزیر هند

شیخ محمد بن زاید پیشتر و در ماه آوریل در توئیتی اعلام کرده بود نارندرا مودی قرار است این جایزه را دریافت کند. اعلام این مطلب از سوی ولیعهد ابوظبی، اندکی پیش از انتخاب دوباره نارندرا مودی صورت گرفته بود.

هند دهه‌هاست محلی اصلی تجارت برای اماراتی‌ها به شمار می‌رود. طبق آمار دولت هند، نزدیک به ۳.۱ میلیون هندی هم اکنون امارات را خانه خود می‌خوانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
حتما بخاطر اقدامات نخست وزیر هند در کشتار و سرکوب مردم مسلمان کشمیر بوده این مدال
آخرین اخبار