سه پروژه عمرانی با ارزش ۹۰ میلیارد ریال در شهربابک افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت سه پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال با حضور آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در شهربابک افتتاح شد.

سه پروژه عمرانی با ارزش ۹۰ میلیارد ریال در شهربابک افتتاح شدفرماندار شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه در اولین روز از هفته دولت سه پروژه عمرانی در شهربابک افتتاح شد، گفت: یک پروژه مستقل و دو پروژه دیگر در حوزه‌های آب و برق به نمایندگی از پروژه‌های یک زیر بخش افتتاح شد.

سعید قائینی بیان داشت: در حوزه‌ برق، روشنایی بلوار امام رضا به نمایندگی از مجموعه پروژه‌های برق رسانی و روشنایی شهربابک در مجموع با اعتباری بالغ بر پنج و نیم میلیارد تومان افتتاح شد.

او به پروژ آبرسانی به شهرک شهید رجایی با اعتبار یک میلیارد تومان اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه به نمایندگی از مجموعه پروژه‌های اصلاح و توسعه زیر ساخت شبکه آبرسانی شهر شهربابک افتتاح شد که مجموع اعتبارات پروژه آبرسانی سه میلیارد تومان بوده است.

قائینی از افتتاح کارخانه بسته بندی آجیل و خشکبار در شهربابک یاد کرد و بیان داشت: این کارخانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان راه اندازی شده است که حدود بیش از ۳۰۰ میلیون تومان آن از تسهیلات بانک کشاورزی تامین و الباقی آن سهم آورد خود سرمایه گذار بوده است.

فرماندار شهربابک مجموع اعتباراتی که امروز افتتاح شد را افزون بر نه میلیارد تومان برآورد کرد.

او با بیان اینکه امروز بازدیدی از ورزشگاه شهدای مس شهربابک انجام دادیم، تصریح کرد: به گفته مسئولان مربوطه این ورزشگاه تاکنون حدود ۵۷ درصد پیشرفت ریالی و ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اما با توجه به شواهد و قرائن متاسفانه ساخت این پروژه متوقف شده است.

قائینی کمبود اعتبار و کم کاری پیمانکار از دلایل توقف در ساخت ورزشگاه شهدای مس عنوان کرد و افزود: با توجه به آنچه که گزارش شده پیمانکار این ورزشگاه تغییر کرده و فروردین ماه قرارداد بسته شده است و با تغییر و تحولات لازم انشاالله به زودی ساخت پروژه توسط پیمانکار جدید ادامه پیدا خواهد کرد.

او اعتبار پیش بینی شده برای اتمام این پروژه را حدود ۷۰ میلیارد تومان خواند و ابراز امیدواری کرد: با روی کار امدن ریاست جدید صنایع ملی مس ایران  سعد محمدی و همکاری ریاست جدید مجتمع مس شهربابک مهدوی هرچه زودتر این اعتبارات به بدنه پیمانکاری شهرستان تزریق شود تا شاهد افتتاح هرچه زودتر این ورزشگاه ۱۰ هزار نفری و با کیفیت باشیم که نه تنها برای شهربابک بلکه برای کل کشور افتخاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار