درگاهی: ادعاهای بهلول زاده واقعی نیست/ قول کسب سهمیه المپیک در ژیمناستیک سخت است

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ادعاهای بهلول زاده ملی پوش ژیمناستیک درباره وضعیتش واقعی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک بیان کرد: بهلول زاده یکی از اعضای تیم ملی جوانان بود. زمانی که من دو سال پیش به فدراسیون آمدم فقط یکبار پیش از من اعزام به یک رقابت بین المللی داشت که نتیجه خوبی کسب نکرد. این ورزشکار آینده دار است، اما ادعا‌های او درباره‌ مشکلات واقعی نیست.

او ادامه داد: فدراسیون برنامه‌هایی برای تیم ملی گذاشته که این بازیکن نیز در اعزام‌ها حضور پیدا کند. مهدی الفتی توانست سهمیه‌ المپیک جوانان را کسب کند که این سهمیه به کشور داده می‌شد. ملی پوشان تلاش کردند تا در انتخابی بهترین نتیجه را داشته باشند.


بیشتر بخوانید: ملی پوش ژیمناستیک از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد


بیشترین هدیه نقدی را به بهلول زاده دادیم

درگاهی  افزود: مهدی الفتی به دلیل اینکه در بازی‌های آسیایی جاکارتا مصدوم شد و دو هفته قبل از انتخابی پایش از گچ درآمد. در دو انتخابی بهلول زاده جایگاه نخست را کسب کرد. در المپیک تاریخ سازی کرده و توانستیم  مدال برنز المپیک آرژانتین را کسب کنیم. ما تقدیر شایسته‌ای از این بازیکن کردیم و بیشترین هدیه نقدی را به او دادیم. 

پدر بهلول زاده خواستار برخورد با پسرش همانند بهداد سلیمی بود 

درگاهی در ادامه عنوان کرد: ما مشکل بهلول زاده را نمی‌دانیم و پدر او اعلام کرده بود که باید با او همانند بهداد سلیمی برخورد شود. البته که پدر او در این ماجرا نقش زیادی دارد. فکر می‌کنم که فدراسیون مورد ظلم قرار گرفته است و مربی که ۱۴ سال با او کار کرده است دیگر نمی‌خواهد با او ادامه دهد. یک ورزشکار باید قدردان زحماتی که برایش کشیده می‌شود باشد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: ما جلسه‌ای برگزار کردیم که مشکلات در آن بیان شود. پدر این ورزشکار به جای بیان مشکل لباس خود را نشان داد و گفت سایز لباس من تنگ بوده است.

بهلول زاده دلیل غیبت در تمرین بزرگسالان را مصدومیت اعلام کرد 

او ادامه داد: برگه‌ مصدومیت او که پخش شده است برای تیر ماه سال ۹۷ است که مصدومیتی از ناحیه‌ی زانو داشت و ما او را تحت درمان قرار دادیم. او پس از مصدومیت دو انتخابی و المپیک شرکت کرد. ما بهلول زاده را به تیم ملی بزرگسالان دعوت کردیم و او دعوت ما را نپذیرفت و به جای اینکه در تمرین بزرگسالان حضور پیدا کند در تیم جوانان حضور پیدا کرد. وقتی از او دلیل را جویا شدیم، گفت: چون مصدوم هستم در تمرین بزرگسالان حضور پیدا نکردم.

درگاهی افزود: بحث مصدومیت او کنار رفته است و دلیل دیگری که از سوی این ورزشکار بیان شد هزینه‌های بالای تمرین‌ها و خرید مکمل‌ها است. جودی سرمربی تیم ملی جوانان حامی اول ورزشکاران است که این ادعا واقعی نیست و می‌توانید از سایر افراد جویا شوید. او ۲ بار در تست‌ها غیبت غیر موجه داشت.

او در ادامه عنوان کرد: هر دفعه یک کلیپی از این بازیکن منتشر می‌شود. پدر او نامه ای امضا کرده است که به خاطر افت تحصیلی نمی‌خواهد فرزندش در تیم ملی باشد. این ورزشکار ژیمناست خوبی است و امیدوارم در تست تیم ملی حضور پیدا کند. او تحت حمایت صندوق پیشکسوتان است.

خناری نژاد نزدیک به دو سال مشاور قهرمانی است و  از او به عنوان استاد کارگاه‌های آموزشی استفاده  می‌شود. همچنین برای تربیت مربیان نسل‌های آینده از او دعوت می‌کنیم. این بازیکن در کادر فنی تیم ملی حضور خواهد داشت. از او در این جلسه تقدیر و جایزه نقدی نفر سوم قهرمانی آسیا به او تعلق گرفت.

درگاهی درباره‌ تقدیر از مدال آوران رشته‌ ژیمناستیک گفت: هدف ما تجلیل شایسته از ورزشکاران بود چرا که آن‌ها زحمات زیادی می‌کشند. عمر قهرمانی ژیمناست‌ها کمتر از رشته‌های دیگر است. قهرمانان ژیمناستیک قابل الگو برداری هستند.

برای تهیه ست قهرمانی کل بودجه فدراسیون ژیمناستیک هم کافی نیست 

او ادامه داد: صالحی امیری در بحث تجهیزات قول‌هایی داد. ما معادل بودجه‌ای که وزارت به ما داده است درآمدزایی کردیم. این اقدامات برای تهیه‌ تجهبزات کافی نیست. باید کمک‌های فرا دستی به ما برسد تا بتوانیم یک ست قهرمانی تهیه کنیم. برای خرید این ست کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید کمک کند. اگر کل بودجه فدراسیون هم بگذاریم نمی‌توانیم ست قهرمانی تهیه کنیم.

او در پایان درباره کسب سهمیه‌ المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: درباره‌ قول دادن کسب سهمیه‌ المپیک سخت است و استرس به بازیکنان وارد می‌شود. اما بازیکنان ما شانس دارند. ما شانس کسب سهمیه را برای کیخا در نظر داریم و همچینین احمد کهنی نیز نسبت به گذشته پیشرفت کرده است.


بیشتر بخوانید: مراسم تجلیل از مدال آوران ژیمناستیک برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار