وزیر ورزش عراق:

ورزش ایران پیشرفت زیادی داشته است/ عراق دیدگاه مستقلی دارد و به همه کشور‌ها احترام می‌گذارد

وزیر جوانان و ورزش عراق در دیدار با مسئولان فدراسیون‌های ورزشی ایران از علاقه این کشور به همکاری‌های دوجانبه با کشورمان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "احمدریاض طالب "در حاشیه بازدید از کمپ تیم ملی فوتبال ایران، دیدار‌ها و نشست‌های مختلف با مسئولان ورزش کشورمان گفت: ما توانستیم در این نشست‌ها و بازدید‌ها از تجارب ارزنده ورزش ایران که پیشرفت زیادی داشته، استفاده کنیم.

ورزش ایران پیشرفت زیادی داشته است/ عراق دیدگاه مستقلی دارد و به همه کشور‌ها احترام می‌گذارد

طالب در پاسخ به سوالی درباره نارضایتی برخی از کشور‌ها از ارتباط خوب ایران و عراق گفت: عراق کشور مستقلی است و دنباله رو هیچ کشوری نیست و دیدگاه مستقلی دارد و به همه کشور‌ها احترام می‌گذارد.

وزیر جوانان و ورزش عراق که در حاشیه بازدید‌های در بازی هندبال در اصفهان، فوتسال در تهران و چوگان در کرج مشارکت داشت، اظهار داشت: من در همه رشته‌ها به جز ژیمناستیک دستی بر آتش دارم و به نوعی می توانم بازی کنم.

وزیر جوانان و ورزش عراق پیشرفت‌های ورزش ایران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ایران در ورزش و به ویژه در فوتبال پیشرفت‌های زیادی داشته و ما نیاز داریم با بهره گیری از این پیشرفت‌ها، خودمان را هم به این سطح از پیشرفت برسانیم.

طالب ادامه داد: از فدراسیون فوتبال ایران بسیار ممنونم که تمام در‌ها را به روی ما گشود تا بتوانیم از امکانات آن‌ها استفاده کنیم تا ورزش عراق هم بدرخشد.

وزیر جوانان و ورزش عراق ارتباط بین وزارت متبوع خود و ایران را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: ارتباط بین ایران و عراق در ورزش و امور جوانان قطع شدنی نیست و ما تلاش می‌کنیم که این ارتباط و تعامل مناسب ادامه یابد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازدید وزیر ورزش عراق از امکانات ورزشی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار