ساخت پهپاد با قابلیت‌های شگفت انگیز ضبط تصاویر زیر آب

محققان چینی موفق به ساخت هواپیما‌ی بدون سرنشین با دوربین‌های زوم پیشرفته شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پارسال، استارتاپ چینی Youcan Robot با موفقیت پروژه هواپیما‌ی بدون سرنشین BW Space خود را به اتمام رساند. اکنون این شرکت با مدل ارتقا یافته BW Space Pro بازگشته است که دارای لنز زوم اپتیکال ۶X است.
 
ساخت پهپاد با قابلیت‌های شگفت انگیز ضبط تصاویر زیر آب
 
تکنولوژی جدید قادر است تا حداکثر عمق ۱۰۰ متر پایین بیاید، فیلم را مجدد پخش کند و دستورات را از طریق Wi-Fi دریافت کند. کاربر می‌تواند در هر مکانی در فاصله ۵۰۰ متری از آن قرار داشته باشد و از یک ریموت مجهز به صفحه نمایش مجهز به دو صفحه نمایش LED برای کنترل پهپاد استفاده کند. این پهپادها می‌توانند با استفاده از برنامه iOS یا Android در تلفن هوشمند یا تبلت، این کار را انجام دهند. Pro نسبت به نسخه اصلی فشرده‌تر است،  علاوه بر دو پیش برنده افقی دارای یک پیش برنده عمودی اضافی هم است.
 
ساخت پهپاد با قابلیت‌های شگفت انگیز ضبط تصاویر زیر آب
 
این ویژگی اضافه شده به آن اجازه می‌دهد تا زمانی که دارای حرکت صعودی، نزولی یا مستقیم است، در سطح افقی باقی بماند و ضمن حفظ زاویه مناسب، به جلو حرکت کند. این ویژگی می‌تواند برای فیلمبرداری از موضوعات متحرک که در بالا یا پایین آن حرکت می‌کنند، مفید باشد.
بیشتر بخوانید: عجیب‌ترین کپسول فضایی برای سفربه سیاره سرخ ساخته شد
دوربین این پهپاد دارای بزرگنمایی نوری ۶ برابر است و سیستم روشنایی آن، به طور خودکار خروجی آن‌ها را مطابق با شرایط روشنایی زیر آب تنظیم می‌کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فناوری ، فضا ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار