رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کاهش نرخ ارز بی تاثیر در بازار مبل/۷۰ درصد مبلمان کشور، تولید داخلی است

عباسی گفت: باوجود کاهش نرخ ارز، اما قیمت مبلمان از لحاظ هزینه تولید تغییری نداشته است.

کاهش نرخ ارز تاثیری بر بازار مبلمان نداشته است/ 70 درصد تولیدات مبل داخلی استعبدالحسین عباسی رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره کاهش نرخ ارز و تاثیر آن بر بازار مبل اظهار کرد: کاهش نرخ ارز تاثیر چندانی بر بازار مبل نداشته است چراکه تولیدکنندگان مجبورند مواد اولیه را با نرخ بالا تهیه کنند.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با اشاره به اینکه خرید مردم در بازار کمتر شده است تصریح کرد: علت این امر را می توان خارج شدن مبل از سبد خانوار دانست چرا که دیگر مبلمان جزو کالای لوکس به شمار می آید.


بیشتر بخوانید: 90 درصد واحد های تولیدی در چند قدمی تعطیلی هستند/مبلمان در آستانه سال جدید افزایش قیمت نخواهد داشت 


عباسی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد تولیدات مبل داخلی و ۳۰ درصد مابقی وارداتی است افزود: امیدواریم که تمام تولیدات ما داخلی شود البته مواد اولیه همچون پارچه و رنگ از خارج وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان اظهار کرد: هم اکنون ۶ هزار و ۵۰۰ واحد رسمی و یک هزار و ۳۰۰ واحد غیررسمی در تهران در حوزه تولید مبلمان مشغول به فعالیت هستند.

عباسی در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند در بهبود و توسعه صنعت مبلمان تاثیرگذار باشد چرا که تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند با سایر کشور‌ها به رقابت یپردازند.

انتهای پیام/

 ۶ هزار و ۵۰۰ واحد رسمی تولید مبلمان در تهران مشغول به فعالیت اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار