افتتاح نگارخانه استاندارد در جهرم

اولین نگارخانه استاندارد شهرستان جهرم به نام تارونه ۶ شهریورماه امسال در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن نعمت‌اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت: برای نخستین بار در این شهرستان با همکاری انجمن‌ها، وزارت و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری‌های محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی، در طبقه هم‌کف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نگارخانه‌ای حرفه‌ای و مناسب با نیازمندی‌های هنرمندان شهرستان جهرم ساخته شده است.

او با بیان اینکه همزمان با گشایش نگارخانه، نمایشگاه عکسی با موضوع جهرم از نگاه عکاسان با همراهی تعداد زیادی از عکاسان جهرمی و حمایت مستقیم فرمانداری ویژه شهرستان جهرم برگزار می‌شود، افزود: شرایط استفاده از این نگارخانه با استاندارد‌ها و ضوابط موجود در نگارخانه‌های کشور انجام می‌شود و برگزاری نمایشگاه در آن نیازمند فرایندی مشخص و ضابطه‌مند و رعایت آن از سوی متقاضیان است.

نعمت الهی تصریح کرد: هدف از ساخت این نگارخانه ایجاد محلی مناسب و حرفه‌ای برای هنرمندان جهرمی است و نگهداری از آن نیازمند همکاری کامل هنرمندان جهرمی و رعایت کردن قوانین و مقرارت آن از سوی آنان است و مقرر شده این مکان، محلی دائمی برای رشد و بالابردن سطح همه هنرمندان و مکانی برای ارائه آثار آنان در سطح کشور باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با دعوت از همه علاقه‌مندان و هنرمندان شهرستان جهرم برای شرکت در مراسم افتتاح این نگارخانه اظهار کرد: محیط گالری به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت برگزاری کارگاه‌ها، جلسات و نشست‌های هنری مانند نقد فیلم، نقد و بررسی آثار تجسمی، داستان‌خوانی، شعرخوانی، نمایشنامه‌خوانی و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی ادبی را دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

بهره برداری از نگارخانه استاندارد در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار