اسلامیان: فدراسیون فوتبال به کمک دولت نیاز دارد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل مشکلات مالی فدراسیون، از دولت درخواست کردیم به ما پول قرض بدهد.

اسلامیان: فدراسیون فوتبال به کمک دولت نیاز داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیرامون مشکلات مالی فدراسیون فوتبال که باعث پرداخت نشدن مطالبات مارک ویلموتس شده است، اظهار داشت: در فیفا پولی داریم که البته به دلیل برخی مشکلات نمی‌توانیم این پول را به سرمربی تیم ملی بدهیم. دولت باید این مسئله را حل کند، اما از دولت درخواست کمک بلا عوض نکردیم و فقط خواستیم که پولی را  به ما قرض بدهند تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.


بیشتر بخوانید: شکوری: تجهیز ورزشگاه‌ها اولویت اول فدراسیون فوتبال است/ موضوع طلب ویلموتس حل می‌شود


او درخصوص این که دولت به نهاد‌های غیردولتی نمی‌تواند کمکی کند، بیان کرد: ابتدا باید بگویم که ما از دولت کمک بلا عوض نمی‌خواهیم، بلکه پولی را به عنوان قرض می‌خواهیم. دوم اینکه در بودجه مجلس چندین نهاد غیر دولتی در ردیف بودجه هستند و نزدیک به ۴۰ یا ۵۰ مرکز غیر دولتی از دولت  بودجه می‌گیرند.


بیشتر بخوانید: سریال قهر و ناهماهنگی در کمدی برترین‌های فوتبال ایران/ صدای تاج هم درآمد


اسلامیان در پاسخ به این سوال که احتمال دارد ویلموتس به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش عصبانی شود و به یکباره قید کار در تیم ملی را بزند، گفت: خیر این گونه نخواهد بود و مشکل حل می‌شود.

او درباره چند شغله بودن محمد رضا ساکت در فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ساکت روی تیم‌های ملی و مرکز آکادمی تمرکز دارد و در فدراسیون کار نمی‌کند. او چندین سال مدیرعامل باشگاهی مثل سپاهان بوده و سنش نیز پایین است و از ۱۶ سالگی در جبهه حضور داشته و هرجایی که کار کرده، موفق ظاهر شده است.

انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مطالبات ویلموتس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار