شکوری: تجهیز ورزشگاه‌ها اولویت اول فدراسیون فوتبال است/ موضوع طلب ویلموتس حل می‌شود

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت: مردم خواستار استاندارد سازی ورزشگاه‌ها بودند که ما تصمیم گرفتیم این موضوع را در اولویت اول قرار بدهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم برترین‌های فوتبال اظهار کرد: با توجه به مشکلات ورزشگاه‌ها و مطالبه‌ای که مردم کشورمان در خصوص استاندارد سازی ورزشگاه‌ها داشتند، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تجهیز استادیوم‌ها را در اولویت اول خود قرار بدهد و به گونه‌ای مردم ما از لحاظ مالی و جانی امنیت داشته باشند.

او ادامه داد: مردم در منزل خودشان بلیت را تهیه کنند و خیلی راحت یک الی ۲ ساعت قبل از بازی به استادیوم بیایند و روی صندلی بنشینند و بازی را تماشا کنند و از آن لذت ببرند. شاید به خاطر این موضوع بود که این مراسم دیر برگزار شد و اولویت مردم این است که بازی را به راحتی ببینند و از فوتبال لذت ببرند و امیدوارم ما بتوانیم سال‌های آینده با برنامه ریزی بهتر مراسم بهتری را برگزار کنیم، اما هنوز وارد این مراسم نشدیم تا ببینیم به چه صورت انجام می‌شود.

شکوری درباره اینکه مردم بلیت بازی را به آسانی تهیه نکردند و این آزمون و خطا در اولین بازی لیگ برتر خوب نبود، گفت: از دید مثبت به این موضوع نگاه کنیم. به هر حال از روز اول که به ما گفتند بستن کمربند ایمنی ضروری است شاید ما مقاومت می‌کردیم و این طرح با مشکل مواجه شد، اما اکنون این قضیه جا افتاده است. به هر حال اگر می‌خواهیم این تغییر بزرگ رخ بدهد باید صبر کنیم. این طرح نیاز به زمان دارد و کار بزرگی است. در اینجا باید تاکید کنم که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسئول برگزاری و اجرای مسابقات هستند و سایر ارگان‌ها باید دست به دست هم بدهند و با همکاری با فدراسیون و سازمان لیگ مسابقات را برگزار کنند که فکر می‌کنم این اتفاق رخ می‌دهد. در هفته‌های آینده شاهد این موضوع خواهیم بود که مردم به راحتی بلیت دریافت می‌کنند و سرجای خود می‌نشینند.

شکوری درباره طلب ویلموتس گفت: این موضوع حل می‌شود. این مراسم مربوط به لیگ برتر فوتبال است و اگر ویلموتس در این مراسم حضور داشت بد نبود.

او درباره اینکه برترین‌های فوتبال براساس چه معیاری انتخاب شدند، گفت: این مراسم مربوط به سازمان لیگ است و از مسئولان این سازمان باید درباره جزییات این مراسم سئوال کنید.

او در پایان درباره اینکه ایرادات اجرای طرح بلیت الکترونیکی چه زمانی حل می‌شود، گفت: انشاالله حل می‌شود و تا چه زمانی این ایرادات برطرف می‌شود مشخص نیست، اما امیدواریم هر چه سریعتر حل شود و همه ما تلاش می‌کنیم که یک اتفاق خوب رقم بخورد. همه از طرح بلیت فروشی الکترونیکی استقبال می‌کنند که در خانه بلیت خود را تهیه کنند و با خیال راحت به استادیوم بیایند. امنیت جانی و مالی هواداران برای ما مهم است.


بیشتر بخوانید: لحظه به لحظه با مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار