نیاز فوری به گروه‌های خونی در فارس

مدیرکل انتقال خون فارس از مردم درخواست کرد با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون در استان، خون و پلاسمای مورد نیاز بیماران را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود ترابی مدیر کل انتقال خون فارس با بیان این که ذخایر خونی کاهش یافته است، گفت: با توجه به شرایط جوی و افزایش دما، میزان مراجعه به مراکز انتقال خون و در نتیجه ذخایر خونی در مراکز انتقال خون کاهش یافته است.

او، بیان کرد: در حال حاضر ذخیره همه گروه‌های خونی فارس به شدت کاهش یافته و گروه‌های خونی O و A مثبت و منفی در وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

ترابی با اشاره به اینکه همه پایگاه‌های انتقال خون آماده دریافت خون‌های اهدایی هستند، افزود: پایگاه انتقال خون قصردشت شیراز، واقع در منطقه آسیاب قوامی و میدان نمازی همه روز‌های هفته در دو نوبت از ساعت ۸ صبح تا ۳۰ و ۱۹ دقیقه آماده خون گیری از داوطلبان است.

مدیر کل انتقال خون فارس تصریح کرد: پایگاه خون گیری میدان ولیعصر واقع در بوستان ولیعصر در شرق شیراز صبح‌ها از ساعت ۳۰ و ۸ دقیقه تا ۳۰ و ۱۲ دقیقه آماده خون گیری از همشهریان است.

او، ادامه داد: همه مراکز سازمان انتقال خون در شهرستان‌های آباده، لار، جهرم، فسا، کازرون، داراب و مرودشت فارس هم پذیرای افرادی است که با اهدای خون خود زندگی را به دیگران هدیه می‌کنند.

انتهای پیام/ت

نیاز فوری انتقال خون فارس به گروه‌های خونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.