آغاز خدمات درمانی بیمارستان شهدای آبیک از پاییز

فرماندار شهرستان آبیک گفت: با مشخص شدن برنده مناقصه واگذاری خرید خدمت بیمارستان شهدا‌ی آبیک، خدمات آن از پاییز آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، احمد پور فرماندار شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه نهایی برای تعیین تکلیف بیمارستان دولتی شهدا آبیک با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در روز‌های آینده خبر داد و گفت: با مشخص شدن برنده مناقصه واگذاری خرید خدمت این بیمارستان قطعا در فصل پاییزه خدمات درمانی و بستری این بیمارستان آغاز خواهد شد.

احمد پور در ادامه با اشاره به بهر مندی مردم شهر آبیک از نعمت آب شرب با اجرای پروژه سد طالقان گفت: تاکنون روند اجرای این پروژه از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بود ه و بخشی از خط انتقال از محدوده شهر آبیک اجرا شده است.

اوبا بیان اینکه برای اجرای بخشی از این پروژه نیازمند خرید لوله خط انتقال از ابتدای دهانه خروجی روستای خوزنان هستیم گفت: برای خرید لوله ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: انتظار است با جلب رضایت سازمان برنامه بودجه بتوانیم این پروژه را هرچند با تاخیر چند ماهه به بهر ه برداری برسانیم.

فرماندار آبیک مشکل فعالیت معادن شمال شهر پیغمبر کوه را از مشکل به حد و مطالبه جدی مردم آبیک دانست و افزود: با فعالیت هر گونه معادن در پیغمبره کوه مخالفیم.

احمدپوردر ادامه از افتتاح ۹۹ پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: بریا اجرای این پروژه‌ها ۲۳۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته او، با اجرای این پروژه‌ها برای ۹۹ نفر به صورت مستقیم و برای ۷۲۷ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ک

نشست خبری فرماندار شهرستان آبیک

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار