مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان مطرح کرد؛

فعالیت ۷۱ باب کتابخانه عمومی در استان سمنان

حسین شاکری با بیان اینکه ۷۱باب‌ کتابخانه‌ عمومی در استان سمنان مشغول ارائه خدمات هستند گفت: ۴۷ باب ازاین‌ بین کتابخانه عمومی شهری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین شاکری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در دیدار با رئیس دانشگاه علمی و کاربردی ناجای سمنان و فرمانده بسیج امام خامنه‌ای سمنان از فعالیت ۷۱ باب کتابخانه عمومی در این استان خبر داد و گفت : از این تعداد ۵۳ باب کتابخانه نهادی و یک باب کتابخانه به‌صورت مستقل در کنار ۱۷ باب کتابخانه مشارکتی مشغول فعالیت هستند.

او بابیان اینکه در استان سمنان ۲۴ کتابخانه عمومی روستایی و ۴۷ کتابخانه عمومی شهری وجود دارد افزود : در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه خوشبختانه فراوانی و توزیع امکانات خوبی در سطح شهرستان‌های استان سمنان رقم خورده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در ادامه گفت: نقش کتاب و مطالعه برای ارتقاء فرهنگ عمومی بر همگان روشن است لذا می‌بایست با استفاده از این ظرفیت در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه گام برداریم.

رضا مهرجو رئیس دانشگاه علمی کاربردی نیروی انتظامی استان سمنان نیز در این نشست کتاب‌خوانی را منبعی بزرگ برای کسب مهارت‌ها در سطح جامعه و همچنین افزایش ضرورت‌های اجتماعی، موقعیت تاریخی و فرهنگی جامعه، نیازهای نظام اجتماعی، علایق و انگیزه‌های فردی دانست.

انتهای پیام / ر

فعالیت ۲۴ باب کتابخانه عمومی روستایی در استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار