آغاز پیش ثبت‌نام عنوان LEGO Legacy: Heroes Unboxed +تریلر

شرکت Gameloft با انتشار تریلر گیم‌پلی LEGO Legacy: Heroes Unboxed از آغاز پیش ثبت‌نام این عنوان خبر داد.

آغاز پیش ثبت نام عنوان LEGO Legacy: Heroes Unboxed +تریلربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ناشر فرانسوی، Gameloft، به تازگی اعلام کرد که پیش‌ ثبت‌نام عنوان جدید این شرکت با نام LEGO Legacy: Heroes Unboxed آغاز شده است. صرف نظر از تلفن‌ هوشمند (Android یا iOS)، شما می‌توانید برای پیش ثبت نام و انتخاب یکی از سه پاداش ارائه شده توسط ناشر، به وب سایت رسمی این بازی مراجعه کنید.

جزئیات عنوان LEGO Legacy: Heroes Unboxed

عنوان LEGO Legacy: Heroes Unboxed به بازیکنان این امکان را می‌دهد که مجموعه‌های کلاسیک و مدرن لگو را جمع آوری کنند. این مجموعه‌ها به آن‌ها در شکل‌گیری مهمانی یا شرکت در نبردها و ماجراهای سرگرم کننده کمک می‌کنند. همان‌طور که می‌توانید از یک بازی با مضمون لگو انتظار داشته باشید، Legacy: Heroes Unboxed دارای جهان‌های نمادین و مورد علاقه طرفداران است که با داشتن جزئیات خارق‌العاده گیمر را مجذوب خود می‌کند و به این شکل برای تمام سن‌های مختلف جذاب است.

آغاز پیش ثبت نام عنوان LEGO Legacy: Heroes Unboxed +تریلر


بیشتر بخوانید: نسخه آلفا بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس کاربران PS4 قرار گرفت


کسانی که از قبل برای داشتن این عنوان ثبت نام می‌کنند با شروع بازی در پائیز امسال با پول و جواهرات درون بازی پاداش می‌گیرند. مهمتر از این، بازیکنان از پیش ثبت نام شده مجاز به رای‌ دادن در مورد انتخاب مینی فیگور خود بین Hot Dog Guy ، Blacktron Dwayne و Darwin خواهند بود. مینی فیگوری که بیشترین رای را بیاورد هنگام عرضه همراه با بازی ارائه می‌شود.

جدا از اعلامیه پیش‌ ثبت‌نامی که Gameloft منتشر کرده یک تریلر گیم‌پلی از این بازی نیز در فضای مجازی قرار گرفته است. در این تریلر با به سرعت با جزئیات و قسمت‌های مختلف موجود در این بازی آشنا می‌شویم. در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید:

شما می‌توانید در تریلر منتشر شده صحنه‌های مختلفی از این بازی را به همراه کاراکترهای مختلف موجود در آن مشاهده کنید. حتی در این تریلر مشاهده می‌شود که می‌توان با استفاده از لگوهای مخصوص وسایل حمل و نقل ساخت. این بازی مطمئن توجه افراد بسیاری از تمام سنین مختلف را به خود جلب می‌کند.

انتهای پیام/

انتشار تریلر گیم‌پلی عنوان LEGO Legacy: Heroes Unboxed  توسط Gameloft

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار