آزار کودک در دعوای پدر و مادر مطلقه اش!

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان گفت: نزاع پدر و مادر مطلقه، بر سر کودکی که به تازگی ازخانواده جدا شده است، سبب شد که کودک از سوی ناپدری و عمو‌ها مورد آزار و ضرب و شتم قرار بگیرد.

آزار کودک در دعوای پدر ومادر مطلقه اش!به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شب گذشته فیلمی دردناک از کودک آزاری یک پسر بچه‌ی چهار ساله در رفسنجان توسط ناپدری اش، در فضای مجازی منتشر شد که در آن آزار‌های وارد شده بر کودک بیان می‌شود و آثار ضرب و شتم و بر چهره این کودک معصوم قابل مشاهده است.

محمود حیدری رئیس اداره بهزیستی رفسنجان گفت: موضوع این مورد کودک آزاری حاصل یک نزاع خانوادگی بوده است و پدر و مادر کودک مدتی است که از هم جدا شدند و پسر بچه نزد خانواده پدری اش زندگی می‌کند که به درخواست مادربزرگ (مادری) مادر با این کودک ملاقات می‌کند در حالیکه خانواده پدر از تحویل دادن کودک اکراه داشتند.

او افزود: با وساطت ریش سفیدان، مادر این کودک او را به منزل خود می‌برد (در حالی که ازدواج مجدد داشته است) و در آنجا مورد آزار و اذیت جسمی ناپدریش قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: کودک آزاری رتبه اول تماس‌ها با اورژانس اجتماعی کرمان


حیدری گفت: با اطلاع اورژانس اجتماعی شهرستان طبق دستور قضایی به خواست خانواده و همچنین بی تابی کودک، هم اکنون او نزد خانواده پدری اش بسر می‌برد.

او تصریح کرد: متهمان این پرونده ناپدری، پدر و عمو‌های این کودک هستند که در بازداشت بسر می‌برند.

انتهای پیام/ح

کودک قربانی طلاق والدین

برچسب ها: آزار ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار