مدیر کل کمیته امداد استان قزوین :

جشن عاطفه‌ها امسال هفتم و هشتم شهریور برگزار می‌شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست هفتم و هشتم شهریور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مومنی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در جمع خبرنگارانگفت : در روز هفتم شهریور پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در میادین و مراکز اصلی شهر‌ها برپا و کمک‌های مردم برای اهدا به دانش اموزان و دانشجویان نیازمند جمع آوری می‌ شود .

او اضافه کرد: در روز هشتم شهریور هم کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در مصلی‌های نماز جمعه جمع آوری خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دهم مهرماه در مدارس برگزار می‌شود.

مومنی گفت: سه هزار و ۷۰۰ دانش آموز و ۴۰۰ دانشجو با سرانه ۴۰۰ هزار تومان در ماه زیر پوشش کمیته امداد هستند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد پارسال مردم در جشن عاطفه‌ها بیش از سه میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان کمک کردند که پیش بینی می‌شود این میزان امسال به بیش از چهار و نیم میلیارد تومان افزایش یابد.

او افزود: مردم علاوه بر این پایگاه‌ها می‌توانند از سامانه الکترونیک *۸۸۷۷*۰۲۸# و همچنین شماره تلفن ۰۲۸۳۳۸۰۸ برای پرداخت کمک‌های خود استفاده کنند

مدیر کل کیته امداد افزود: کمک‌های مردمی به کمیته امداد در ۵ ماه نخست امسال ۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است که نسبت به زمان مشابه پارسال ۵۳ درصد افزایش داشته است.

او اضافه کرد: با کمک‌های مردمی و خیران ۲۱۲ واحد مسکونی در کرمانشاه ساخته شده است.

مومنی ادامه داد: تا پایان امسال ۳۵۰ واحد مسکونی در مهرگان برای خانواده‌های تحت پوشش با اقساط ۹۹ ساله به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل کمیته امداد افزود: تا کنون ۸۷۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ک

جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار