جابجایی بیش از ۱۸۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از جابجایی بیش از ۱۸۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در ۵ ماهه امسال در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فکری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل شهرستان بیله سوار با بیان اینکه این میزان کالا توسط ۵ هزاردستگاه حمل شده است گفت: یش از ۱۸۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در ۵ ماهه نخست سالجاری در شهرستان بیله سوار جابجا شده است.

او افزود: عمده کالا‌های صادراتی شامل سیمان، گندم، سویا و انواع محصولات کشاورزی می‌باشد که در این زمینه ۴ شرکت حمل ونقل کالا، بار ومسافر درحال فعالیت است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه وجود پایانه مرزی بیله سوار و همچنین بهره مندی از زمین‌های مساعد کشاورزی این شهرستان را به انبار غله شمالغرب کشور تبدیل کرده افزود: در کنار حمل کالا ترانسپورت مسافر نیز از کشور آذربایجان و حوزه قفقاز به سایر شهر‌ها و جابجایی مسافر بویژه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، اعیاد اسلامی و فصول گردشگری از شهرستان بیله سوار انجام می‌شود.

فکری جهت رفع نیاز رانندگان و تسهیل مشکلات آن‌ها برای خدمات رسانی بهتر به مردم توزیع بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه بین رانندگان این شهرستان را یادآور شد و تصریح کرد: با فعالیت نامحسوس گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی شهرستان بیله سوار تاکنون ۴۲ عدد تابلوی غیرمجاز توسط راهداران از سطح جاده‌ها برچیده شده است.

او با اشاره به اینکه به علت نبود کمربندی و بزرگراه در این شهر کلیه ترانزیت کالا و محصولات کشاورزی از محور جعفرآباد انجام میشود اظهار کرد:با تلاش مدیر کل راهداری و پیگیری مستمر راهداری شهرستان بیله سوار پروژه لکه گیری و روکش آسفالت راه اصلی جعفر آباد با اعتبار ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای هزینه شده است که اجرای این امر رضایت اهالی و مسئولین را در پی داشته است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار حفاظت از حریم راه را از وظایف راهداران زحمتکش این شهرستان برشمرد و گفت: اداره راهداری شهرستان بیله سوار مسئولیت نگه داری ۶۲۰ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۶۲ کیلومتر راه اصلی، ۲۳۶ کیلومتر راه اسفالته روستایی و ۲۴۲ کیلومتر راه شنی و خاکی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

توزیع بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک در بیله سوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.