خرید و فروش خرما باعث ایجاد ترافیک در ورودی عنبرآباد شد

فرماندار عنبرآباد گفت:بازار خرید و فروش خرما از سال های گذشته بدون کار کارشناسی عوامل خرید و فروش در مکان ورودی شهر در حاشیه شهرک صنعتی ایجاد و باعث ایجاد ترافیک شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   چندسالی است که بازار خرید وفروش خرما در ورودی شهر عنبرآباد از سمت کنارصندل در حاشیه شهرک صنعتی ایجاد و باعث ترافیک سنگین و بی نظمی شده است.

محمود رییسی فرماندار عنبرآباد گفت:بازار خرید وفروش خرما از سنوات گذشته بدون کار کارشناسی توسط عوامل خرید وفروش در مکان ورودی شهر در حاشیه شهرک صنعتی ایجاد شده است.

او گفت:تاکنون چندین جلسه جهت ساماندهی بازار خرمای عنبرآباد باحضور عوامل مربوطه برگزار و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

رییسی افزود:یک راه فرعی برای عبور مرور خودرو‌ها احداث و پارکینگی در این مکان راه اندازی شد تا خرید فروش در این مکان انجام شود.

او گفت:نسبت به تامین روشنایی این مسیر اقدام شد و نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی پای کار آمدند و از شب گذشته وضعیت ترافیک روان‌تر شده است.

رییسی تصریح کرد: در بازار خرمای عنبرآباد از هر هفت شهر جنوبی حضور دارند و همین موضوع سبب شده که ترافیک سنگین ایجاد شود و این مکان ظرفیت این بازار را ندارد.

فرماندار عنبرآباد گفت: پیگیر هستیم مکانی را با کار کارشناسی برای بازار خرمای عنبرآباد در نظر بگیریم که از سال‌های آینده خرید و فروش در مکان بهتری صورت گیرد.

او همچنین از کشاورزان خواست نکات ترافیکی را در بازار خرما رعایت کنند تا مردم که قصد عبور از این مکان را دارندبامشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/ی

مشکلات ترافیکی در خرید خرمای مردم عنبرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار