بهره برداری از ۱۳۵۰ میلیارد ریال پروژه راهسازی در فارس

با حضور استاندار فارس و به مناسبت هفته دولت ۱۳۵۰ میلیارد ریال پروژه بزرگراهی- راه اصلی و راه روستایی در استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در دومین روز از هفته دولت، با حضور استاندار فارس ۱۳۵۰ میلیارد ریال پروژه بزرگراهی و راه اصلی و روستایی در فارس به بهره برداری رسید.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس در مراسم افتتاح ۱۰ کیلومتر از بزرگراه داراب- جنت شهر انجام شد، گفت: با وجود کمبود‌ها و محدودیت‌هایی که دولت با آن مواجه است پروژه‌های متعددی را در هفته دولت افتتاح می‌کنیم که حتما در افزایش رفاه مردم تاثیر گذار خواهد بود.

مهندس فرزاد جمشیدی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس هم گفت: از مجموع افتتاح ۴۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان فارس ۲۰ کیلومتر آن در شهرستان داراب است که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

او اضافه کرد: ۱۰ کیلومتر بزرگراه داراب به جنت شهر که بخشی از بزرگراه شیراز، فسا، داراب، کهگم است، به بهره برداری رسید.

جمشیدی گفت: از ۷۶ کیلومتر راه روستایی افتتاح شده در فارس، ۲۷ کیلومتر مربوط به شهرستان داراب بوده که ۱۸ کیلومتر آن تازه ساز و ۹ کیلومتر روکش آسفالت است.

سرپرست راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: ۴۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی و ۷۶ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵۰ میلیارد ریال در سطح استان فارس به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/م

افتتاح طرح های راه و شهرسازی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.