در #تهران_ما پیگیری شد؛

قول سازمان ثبت احوال برای تحویل کارت ملی هوشمند تا پایان سال ۹۸

#تهران_ما موضوع شکایت شهروندان از عدم دریافت کارت ملی های هوشمند را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیامک‌های زیادی مبنی بر اینکه، برای ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کرده ایم اما بعد از یکسال هنوز کارت ملی هوشمند  خودرا دریافت نکردیم از سوی شما برای باشکاه خبرنگااران جوان ارسال شده است.

این بار پیگیر یکی از پیامک‌های شما شدیم که برای بخش #تهران_ما ارسال کرده بودید.


بیشتر بخوانید: فرآیند ثبت نام کارت ملی هوشمند + مدارک لازم جهت تعویض


این متقاضی کارت ملی هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه مطالبات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از تیرماه سال گذشته که برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کردیم، هنوز موفق به دریافت کارت ملی هوشمند خود نشدم.

او با گله از اینکه وقتی کارت ملی هوشمند نداریم چرا باید اعتبار کارت ملی‌های قدیمی اعتبارش به اتمام برسد، افزود: بهتر بود تا زمان دریافت کارت ملی‌های هوشمند کارت ملی‌های قدیمی اعتبار داشتند تا ما در زمان انجام کار‌های بانکی با مشکل مواجه نشویم.

وعده سخنگوی ثبت احوال برای تحویل کارت ملی‌های هوشمند تا پایان سال ۹۸

 سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه مطالبات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در بحث صدور کارت ملی هوشمند خوشبختانه مشکلی وجود ندارد، زیرا ما ظرفیت کارت ملی هوشمند را به ۲ و نیم میلیون در ماه رساندیم.

او با اشاره به اینکه خط تولید داخلی کارت راه اندازی شده است، بیان کرد: به دلایل مختلفی که در کشور به وجود آمد چاپخانه دولتی براساس قانون متولی تامین بدنه کارت ملی هوشمند است و همکاران ما در چاپخانه دولتی قول داده اند که تا پایان سال ۹ میلیون  بدنه کارت ملی هوشمند به ما  تحویل دهند تا ما بتوانیم جامعه افرادی که تکمیل ثبت نام کردند و هم افراد باقی مانده‌ای که قراراست ثبت نام کنند را پاسخگو باشیم.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: من از همینجا به شما قول می‌دهم که تا پایان سال ۹۸ تمامی افرادی که برای کارت ملی هوشمند خود ثبت نام کرده اند کارت ملی هوشمند خود را دریافت خواهند کرد.

پیامک های و گله های زیادی از عدم دریافت کارت ملی هوشمند برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال شده است و ما امیدواریم مسئولان مربوطه با به کارگیری تمام تلاش خود این مشکل را برای متقاضیان کارت ملی هوشمند برطرف سازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارت ملی ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد قمری
۱۶:۰۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
بنده به اتفاق همسرم از خرداد سال ۹۷ اقدام به ثبت نام موفق کارت ملی هوشمند نموده ایم و شماره رهگیری نیز دریافت کرده ایم . ولی اکنون بعد هز گذشت بیش از دوسال هنوز کارت ملی خود را دریافت نکرده ایم .
Iran (Islamic Republic of)
مجيد
۱۰:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دي ماه 97 اقدام كردم هنوز هر وقت تو سايت پي گيري مي كنم جواب ميده اطلاعات تاييد شده منتظر صدور كارت !!!!!!!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شیرین
۱۶:۳۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دروغ پشت دروع
Iran (Islamic Republic of)
حسین عبادی
۰۰:۰۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باعرض سلام الان برج2سا1399هستیم این کارت ملی هوشمند ازکجامیخوادبیاد من واقعان احتیاج دارم
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۴:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
با سلام اقا این که نشد من از برج ۱۲ سال ۹۷ برا کارت هوشمند اقدام کردم ولی هنوز خبری نشده و همش استعلام میگیرین میگه در دست اقدام منتظر بمانید تا کی خوب یک تاریخ بدین تا اون موقع بدونیم که میاد میترسم بمیرم کارت هوشمندم دستم نرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
امان از تحریم....
آخرین اخبار