جمالی نژاد:

۵۲۸۲ پروژه عمرانی دهیاری‏‌ها در هفته دولت افتتاح شد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از افتتاح ۵۲۸۲ پروژه عمرانی و خدماتی توسط دهیاری‏ها طی هفته دولت سال جاری در روستا‌ها خبر داد.

۵۲۸۲ پروژه عمرانی دهیاری‏ها در هفته دولت افتتاح شد.مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: برای این پروژه‏‌ها اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال (حدود ۱۰۸۰ میلیارد تومان) هزینه شده و با توجه به تعداد پروژه‌‏های مذکور به طور میانگین برای هر پروژه حدود ۲۰۴۶ میلیون ریال هزینه شده است.

جمالی نژاد افزود: بیشترین تعداد پروژه‌‏ها مربوط به بهسازی معابر با ۳۷۹۱ پروژه، معادل ۷۲ درصد کل پروژه ها و پس از آن مربوط به احداث و تکمیل پارک و فضای سبز است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بیان کرد: بیشترین اعتبارات صرف پروژه‏های بهسازی معابر شده است.


بیشتر بخوانید: شهیون و رودزرد صاحب شهرداری شدند


دهیاری‌‏ها بر اساس قانون موظف به اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی دارای اولویت در روستا‏ها هستند و این پروژه‌ها به لحاظ نوع، شامل بهسازی معابر، احداث ساختمان اداری، بهداشت محیط و پسماند، ایمنی و آتش نشانی، ساماندهی آرامستان‌ها و گلزار شهدا، اماکن ورزشی و فرهنگی، بوستان روستایی و فضای سبز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار