نایب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی

بودجه سال ۹۹ بدون پول نفت بسته خواهد شد

نایب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال ۹۹ بدون پول نفت بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از گازرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی میاندوآب گفت: عملکرد دولت در زمینه گازرسانی در روستا‌های کشور چشمگیر بوده است.
 
او با اشاره به  اینکه ۹۳ درصد مردم میاندوآب از نعمت گاز شهری بهره‌مند هستند، گفت: دولت تدبیر و امید کار‌هایی را که در زمینه گازرسانی متوقف شده بود دوباره به چرخه اجرا برگردانده است.
 
نایب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید چشم امیدی به پول نفت داشت گفت: بودجه سال ۹۹ بودجه‌ای خواهد بود که اثری از پول نفت در آن دیده نخواهد شد.

محبی نیا با اشاره به وضعیت نامناسب محصولات کشاورزی گفت:سیاست‌های غلط موجب شده است برخی محصولات روی دست کشاورزان بماند ،که حتماباید مورد توجه قرار بگیرد.

در چهارمین روز هفته دولت با حضور نماینده مجلس و مسئولان شهرستان ۵ طرح آبیاری نوین به صورت همزمان در روستا‌های گوگجلو، حسن کندی، ابراهیم آباد، گل سلیمان آباد، اوچ تپه، قره قوزلو و قره سقال به بهره برداری رسید و ۲ سایت گلخانه‌ای در روستا‌های فیروز آباد و چلیک افتتاح شد.
 
پروژه گاز رسانی به روستا‌های تپه رش، حیران، قلعه بزرگ و کوچک و همچنین شبکه گذاری و ساخت ایستگگاه تقلیل فشار گاز در روستا‌های سوغانچی، جعفر آباد، آغبلاغ، خانکندی و گاومیش گلی به طور همزمان به بهره برداری رسید.
 
انتهای پیام/م
 

بهره برداری از پروژه های گازرسانی در شهرستان میاندوآب 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.