حل مشکلات بافت پیرامونی حرم مطهر با مشارکت مردم

مسائل باید به شکل مستمر از سوی ساکنان بافت پیرامونی حرم مطهر پیگیری و برای آن‌ها همفکری شود و حضور همیشه مردم در صحنه و مطالبه‌گری آن‌ها شرایط را تغییر خواهد داد.

حل مشکلات بافت پیرامونی حرم مطهر با مشارکت مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد نوروزی رئیس کمیته نظارتی شماره ۴ شورای اسلامی شهر مشهد در نشست مسؤولان دستگاه‌های خدمات رسان در محدوده بافت پیرامون حرم مطهر رضوی با اهالی محله جوادیه گفت: هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی هم شنیدن صحبت‌های مردم و مطالبه‌گری شهروندان است.

او تصریح کرد: از ابتدای فعالیت دوره پنجم مجموعه مدیریت شهری و شهردار این منطقه (ثامن)، تحول و تحرک خوبی اتفاق افتاده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم در ٢سال پیش رو نیز این حرکت شتاب بیشتری پیدا کند.

رئیس کمیته نظارتی شماره ۴ شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طبق تاکیدات کمیته نظارتی از ابتدا سعی کردیم فضای کارگاهی شکل گرفته در سطح منطقه را ساماندهی کنیم چراکه مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده بود.

نوروزی افزود: وضع موجود بافت پیرامونی حرم مورد تایید ما نیست و همه بر این باوریم که باید بهتر شود. به منظور پیشبرد اهداف مدنظر باید مکانیزمی طراحی گردد که اولویت کار با خود مردم باشد و تلاش خواهیم کرد با تکیه بر رویکردی تعاملی شرایط بهبود پیدا کند و به همین منظور استقرار ٩ گروه تسهیل گر در هرکدام از محلات منطقه ثامن پیش بینی شده است.

او ادامه داد: بر اساس مکانیزم پیش بینی شده برای عملکرد تسهیل گران انتظار داریم ارزش افزوده بهتری برای ساکنان ایجاد و از خدمات بهتری نسبت به امروز بهره مند شوند.
 
انتهای پیام// م.ب
 

استقرار ٩ گروه تسهیل گر در هرکدام از محلات منطقه ثامن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.