ترامپ: محل برگزاری نشست بعدی گروه هفت ساس ندارد!

پس از آنکه محل برگزاری نشست سالانه بعدی گروه هفت املاک دورال ترامپ در فلوریدا اعلام شد، رئیس‌جمهور آمریکا هرگونه خبر مربوط به وجود ساس در آنجا را رد کرد!

ترامپ خبر‌های مربوط به وجود ساس در محل برگزاری نشست بعدی گروه هفت در میامی را کذب دانستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه آمریکایی هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی هرگونه خبری را مبنی بر اینکه در املاک دورال او در ایالت فلوریدا ساس وجود دارد، کذب نامید و «دموکرات‌های چپ رادیکال» را مسئول پراکندن این اخبار دانست.

ترامپ در توییتر خود نوشت «هیچ ساسی در دورال وجود ندارد. دموکرات‌های چپ رادیکال پس از آنکه شنیدند دورال میامی با موقعیت عالی برای نشست بعدی گروه هفت در نظر گرفته شده است این شایعات غلط و کثیف را پراکنده کردند. خوب نیست!»

رسانه‌های آمریکا گزارش دادند در سال ۲۰۱۷ شکایتی علیه املاک دورال از سوی مهمانی که در سال ۲۰۱۶ برای چند ماهی در آنجا اقامت داشته مطرح شده است. این مهمان مدعی شده ویلایی که او در آن اقامت داشته به شدت به ساس آلوده بوده است.

ترامپ روز گذشته و پیش از ترک اجلاس گروه هفت در فرانسه، محل برگزاری نشست سالانه بعدی این گروه را املاک دورال در میامی فلوریدا اعلام کرد و به تعریف و تمجید فراوان از آن پرداخت.

او گفت «ما یک سری از ساختمان‌های باشکوه در دورال داریم که آن‌ها را خانه ییلاقی می‌نامیم. هر کدام آن‌ها ۵۰ تا ۷۰ اتاق دارند، اتاق‌های بسیار مجلل با چشم انداز‌های باشکوه. اتاق‌های کنفرانس و رستوران‌های باورنکردنی در آنجا داریم. در دورال لازم نیست کار‌هایی را که در اینجا انجام داده اند، انجام دهیم».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار