اقامه دعوای بازپرس ویژه آمریکا علیه دو تن از نزدیکان ترامپ

رابرت مولر قصد ارائه جزییات جدیدی درباره مشارکت دو معاون سابق دونالد ترامپ -- رییس جمهور آمریکا -- در زمینه ایجاد مانع در مسیر تحقیقات خود را دارد.

اقامه دعوای بازپرس ویژه آمریکا علیه دو تن از نزدیکان ترامپبه گزارش گروه بین المل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رابرت مولر -- بازپرس ویژه دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا -- قصد ارائه جزییات جدیدی درباره مشارکت دو معاون سابق دونالد ترامپ -- رییس جمهور آمریکا -- در زمینه ایجاد مانع در مسیر تحقیقات خود را دارد.

بر این اساس، مولر ماه گذشته پل منافورت -- رییس سابق ستاد تبلیغات انتخابات ترامپ -- را متهم کرد به دو دادستان دروغ گفته است.

تعامل تجاری شرکت منافورت با مشورت دهی وی به نفع کرملین در اوکراین شاید از مهمترین اطلاعاتی باشد که مولر قصد گفتن آن را در ساعتهای آینده دارد.

مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ نیز نفر دیگری است که مولر قصد اقامه دعوی علیه او را دارد. وی هفته گذشته اعتراف کرد به کنگره درباره پروژه املاک ترامپ در روسیه دروغ گفته است.

این در حالی است که دادستان‌های فدرال نیویورک از یک قاضی درخواست کردند برای مایکل کوهن، که همچنین به پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن از طرف ترامپ و فرار مالیاتی متهم شده حبس سنگین در نظر بگیرد.

دادستان‌ها در کیفرخواست خودشان انگیزه‌های کوهن را حرص و طمع شخصی دانسته‌اند و گفته‌اند او به طور مکرر از قدرت و نفوذش در راستای رسیدن به مقاصد فریبکارانه استفاده می‌کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار