کار گروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر ۹۸ ناحیه یک اهواز در سومین جلسه به بررسی تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد رضا سلمانی عبیات مسئول کار گروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی آموزش و پرورش ناحیه ۱ اهواز گفت: سومین جلسه کار گروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر ناحیه یک اهواز با هدف بررسی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمات بازگشایی مدارس و بزرگداشت ایام سوگواری محرم و هفته دفاع مقدس برگزار شد.

او افزود: پروژه مهر مهم‌ترین فعالیت و اقدام آموزش و پرورش در تابستان به منظور تمهید مقدمات و برنامه ریزی برای آماده سازی مدارس برای بازگشایی در اول مهر است و عزم جدی کلیه مسئولین در این راستا و ساماندهی فضا، تجهیزات و نیروی انسانی صورت گرفت.

عبیات بیان داشت: کارگروه تبلیغ، توجیه و اطلاع رسانی پروژه مهر نیز همگام با سایر حوزه‌ها در راستای این مهم تلاش نموده و برنامه‌ها را با جدیت دنبال می‌کند قدامات توجیهی در خصوص هدایت تحصیلی و تهیه و تدوین بروشور، تراکت، فلوچارت و ارسال آن به واحد‌های اداری و آموزشی و هم چنین هماهنگی برای مصاحبه مسئولین مرتبط با موضوع هدایت تحصیلی صورت گرفت.

مسئول کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان بندی، جلسات کارگروه هر ماه یک بار تشکیل و فعالیت‌ها پیگیری شد.

این مقام مسئول گفت: بر اساس هماهنگی‌ها؛ نمایشگاه باشکوهی با محتوی ترکیبی از آثار ۸ سال دفاع مقدس و واقعه عاشورا برگزار خواهد شد و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم جشن غنچه ها، جشن شکوفه ها، زنگ مهر و هفته دفاع مقدس همراه با برنامه‌های متنوع ورزشی، فرهنگی و متناسب با ماه محرم با مدارس منتخب انجام شده است.

او در پایان بیان داشت: برپایی نمایشگاه پروژه مهر با محوریت تالیفات همکاران و دست ساخته‌های دانش‌آموزان از اقدامات این کارگروه بود.

انتهای پیام/م

کار گروه توجیه؛ تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر مدارس بهبهان تشکیل جلسه داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.