حمله رژیم صهیونیستی به غزه ۲ شهید بر جای گذاشت

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۲ فلسطینی و مجروح شدن چندین نفر در حمله رژیم صهیونیستی به یک موتور سیکلت در غرب نوار غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از وقوع انفجار در غرب نوار غزه در فلسطین خبر داد.

شبکه تلویزیونی العالم نیز به نقل از منابع فلسطینی، از شنیده شدن صدای انفجار در غرب غزه خبر داده و افزود شاهدان عینی می‌گویند ۲ نفر بر اثر این انفجار‌ها شهید شده اند.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به نقل از وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۲ فلسطینی و زخمی شدن چندین نفر دیگر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک موتور سیکلت در غرب نوار غزه خبر داد.

العالم گزارش داد خبر‌های اولیه از این حکایت دارد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غرب غزه پهپادی بوده است و ۲ نفری که در این حمله شهید شده اند، از نیرو‌های جنبش جهاد اسلامی فلسطین هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی انجام هرگونه حمله به نوار غزه را تکذیب کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با بی‌بی‌سی گفته از هرگونه حمله به نوار غزه بی اطلاع است.

در همین حال مقامات فلسطینی طی بیانیه‌ای اعلام کردند که ۲ پلیس در انفجاری در نزدیکی نقطه ایست و بازرسی در چهارراه الدحدوح در جوب غزه کشته شدند. ماهیت و دلیل این انفجار توسط مقامات مربوطه در حال بررسی اعلام شده است.

شبکه العالم به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد وزارت امور داخلی در نوار غزه به منظور پیگیری و زیر نظر داشتن تحولات امنیتی، برای همه دستگاه‌های امنیتی و پلیس حالت آماده باش اعلام کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار