۱۰۰ طرح در بخش سرباز کلات افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد

بخشدار سربازکلات گفت: ۱۰۰ طرح و پروژه عمرانی ویژه هفته دولت با اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد تومان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی و قشر‌ها مختلف مردم افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

۱۰۰ طرح در بخش سرباز کلات افتتاح و یا کلنگ‌زنی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مرتضی سایگانی بخشدار سربازکلات اظهار داشت:۱۰۰ طرح و پروژه عمرانی ویژه هفته دولت با اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد تومان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی و قشر‌ها مختلف مردم افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

او افزود : کلنگ دبستان روستای «مزن زمین» به نمایندگی از هفت مدرسه با اعتبار ۲ میلیارد تومان در راستای حذف مدارس خشتی و گلی بخش سرباز به زمین زده شد.

او بیان کرد: افتتاح فاز نخست و دوم بوستان پارک روستای علی آباد با اعتبار ۶۰ میلیون تومان، افتتاح سه واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستا‌های نصیرآباد، زبری بگ و آلیدر هر واحد با اعتبار ۴۵ میلیون تومان، افتتاح طرح تقویت شبکه برق روستای پیردان با نصب ۲ دستگاه ترانس، افتتاح مدرسه ۲ کلاسه خیرساز بومی روستای وشدر و افتتاح مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای ملک آباد بخشی از پروژه‌های هفته دولت بود.

بخشدار سرباز بیان کرد: دیدار فرماندار و مسئولان اجرایی با قشر‌های مختلف مرد، پیگیری مشکلات مردم محروم روستایی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعات و بازدید از پروژه‌های در دست اجرا از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده هفته دولت در این بخش بود.

او به مجموع ۱۰۰ طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی سرباز اشاره کرد و افزود: این طرح در حوزه آب و فاضلاب روستایی نزدیک به هفت میلیارد تومان، آموزش و پرورش ۱۸ طرح با پنج میلیارد تومان، کمیته امداد ۷۱ طرح با سه میلیارد تومان، شبکه بهداشت و درمان ۲ طرح با یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، دهیاری‌ها ۹ طرح با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان، اداره برق ۲ طرح با اعتبار ۶۰ میلیون تومان و جهاد کشاورزی یک طرح با اعتبار ۲۵ میلیون تومان است.

بخش سرباز با مرکزیت شهر کلات از توابع شهرستان سرباز به عنوان بزرگترین بخش استان سیستان وبلوچستان ۴۱۲ پارچه آبادی، ۱۸۰دهیاری و ۵ دهستان و حدود ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

راسک مرکز شهرستان سرباز در حدود ۵۰۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

افتتاح چند پروژه در سرباز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار