تجلیل از افتخار آفرینان صدا و سیمای مرکز آبادان+تصاویر

از افتخار آفرینان صدا و سیمای مرکز آبادان در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مراسم تجلیل  از افتخار آفرینان صدا و سیمای مرکز آبادان شامگاه گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان, معاونان استاندار و فرمانداران ویژه آبادان و خرمشهر, مدیران سازمان منطقه آزاد اروند, اعضای شورای تامین, اعضای شورای اداری, اعضای شورای اسلامی شهر جمعی از شیوخ عرب و سران بختیاری منطقه آبادان و خرمشهر برگزار شد.

این آیین با تجلیل ویژه از مادر شهید عارف کائد خورده از شهدای مدافع حرم و همسر محمود مطوری معاون فقید فضای مجازی مرکز آبادان آغاز شد.

تجلیل از افتخار آفرینان صدا و سیمای مرکز آبادان

حاضران در این گردهمایی صمیمانه از تلاش ارزنده و همت والای هنرمندان و برنامه سازان شبکه آبادان برای کسب رتبه های برتر در بخشهای سیما, صدا, خبر و موسیقی در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها و سایر جشنواره های ملی یک سال اخیر تجلیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این مراسم گفت: خبر مسرت‌بخش موفقیت اهالی رسانه ملی در آبادان بر افتخارات این خطه هنرپرور افزود و لحظه‌های ماندگاری را در ذهن مخاطبان ثبت کرد.

او افزود: روزی شهدا در خط مقدم نبرد علیه دشمن درخشیدند و حالا اصحاب هوشیار رسانه در میدان جنگ نرم با شبیخون فرهنگی غربیها مبارزه می کنند.

داریوش دبیقی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان نیز درخشش اهالی رسانه ملی را در جشنواره های مختلف به رغم کمیها و کاستیها از مهمترین گامهای رسانه ملی در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

تجلیل از افتخار آفرینان صدا و سیمای مرکز آبادان

او با بیان اینکه مردم محوری و توجه به عملكرد نظام از مهمترین اولویتهای سال جاری صدا و سیمای مرکز آبادان است تاکید کرد: اکنون مسئولیت ما سنگینتر شده بنابراین با قدرت و جدیت بیشتری خواسته‌ها و مطالبات مردم را پیگیری خواهیم کرد.

تجلیل از افتخار آفرینان صدا و سیمای مرکز آبادان

در این مراسم شاعران عرب و بختیاری با سرودن اشعار و آوازهای سنتی گوشه ای از اتحاد اقوام ایرانی را به نمایش گذاشتند.

تجلیل از افتخار آفرینان صدا و سیمای مرکز آبادان

عکاس:محمد حسن حیاوی

انتهای پیام/ د

تجلیل به پاس همت والا

برچسب ها: هواشناسی ، رطوبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.