رئیس کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد:

دومین اجلاسیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد

رئیس کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت:دومین اجلاس کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور در حال برگزاری است.

دومین اجلاسیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد/اساتید کشور پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب تبادل نظر می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید محمود هاشمی رئیس کانون‌های بسیج اساتید سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری دومین اجلاس این سازمان و اهداف و برنامه‌های آن گفت: دومین اجلاس کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور با محوریت تبیین و تحلیل نظریه انقلابی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از پنجم تا هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

او با اشاره به زمان بندی دومین اجلاس کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد و آغاز به کار آن طی روز‌های آتی تصریح کرد: گفتنی است فردا چهارشنبه ۶ شهریور ماه شاهد برگزاری افتتاحیه دومین اجلاس کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد هستیم و طی روز‌های آتی کمیسیون‌های این اجلاسیه به اجرای برنامه‌های خود می‌پردازند.

رئیس کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: در این کمیسیون‌ها بالغ و ۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد کشور به همراه مسئولین و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی حضور دادند و به چالش‌هایی با موضوع و محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌پردازند.

هاشمی با اشاره به اهداف و عناوین موضوعات مطروحه در کمیسیون‌های اجلاسیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد افزود: در این اجلاسیه کمیسیون‌ها به عنوان شتاب دهنده‌ها و پیشران‌های بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی پیرامون موضوعاتی همچون سبک زندگی علم و پژوهش معنویت، اقتصاد، عزت ملی، استقلال و آزادی به بحث و بررسی می‌پردازند.

او با اشاره به محوریت بسیج اساتید در برگزاری این اجلاس تصریح کرد: به حمدالله این دوره اجلاس بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور با محوریت بسیج اساتید برگزار می‌شود و دبیرخانه آن در این دانشگاه مستقر خواهد بود بر همین اساس جلسات ماهانه پس از اتمام اجلاسیه نیز با موضوعاتی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را ادامه خواهد داشت. امیدواریم در کنار تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به یک واحد اجرایی و شاخص نظام انقلاب اسلامی دست یابیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

آغاز به کار دومین اجلاسیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار