برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران طی آبان امسال در شهر کرمان خبر داد.

برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا علیزاده؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: موسیقی برخاسته از فرهنگ اصیل ایرانی و دینی ما است و این جشنواره از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه امسال در شهر کرمان برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان موسیقی بومی سراسر کشور با اولویت معیار‌های هنری و اصالت‌های فرهنگی؛ موسیقایی هرمنطقه دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: در سومین جلسه شورای سیاست‌گذاریِ دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، از سایت جشنواره به دو زبان فارسی و انگلیسی به نشانی www.ifmf.ir رونمایی شد.

علیزاده بیان داشت: این جشنواره با حمایت معاونت امور هنری و نهاد‌های استانی، آبان ماه امسال در سه بخش اصلی، جنبی و بخش ویژه برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ ۱۶ مهر‌ماه است و اسامی پذیرفته‌شدگان بخش فراخوان از طریق پایگاه‌های رسمی جشنواره اعلام می‌شود.

انتهای پیام/س

دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار