رضازاده: همیشه افرادی خاص در تیم ملی جا داشته اند

سرمربی تیم رهیاب تهران گفت: متاسفانه تیم ملی و لیگ ما روی یک سری افراد خاص می‌گردد و باید توجه بیشتری به جوان گرایی داشته باشیم.

رضازاده: تیم ملی فوتسال ما روی یکسری افراد خاص می‌گردد

معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمرینات تیم ما طبق برنامه پیش می‌رود و نقاط ضعفمان را شناسایی و برطرف می‌کنیم، در این هفته از رقابت‌های لیگ هم بعد از استراحت یک هفته‌ای به مصاف تیم ستارگان ورامین می‌رویم که یکسری از بازیکنان این تیم مانند مستوره رحمانی و فاطمه اردستانی را می‌شناسم. امیدوارم شاهد بازی خوبی در این هفته از رقابت‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته خیلی از مربیان و بازیکنان فوتسال می‌گفتند که شاهد یک لیگ جذاب هستند، اما امسال انگار وضع از سال گذشته هم بهتر شده و سطح رقابت‌ها با توجه به پخش شدن بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف خیلی نزدیک به هم است و تکلیف قهرمان و تیم دوم و سوم مشخص نیست، حتی پیش بینی نتیجه یک بازی هم کار سختی به شمار می‌آید.


بیشتر بخوانید: نقطه مشترک فدراسیون‌های والیبال و فوتبال چیست؟/ به نام بانوان به کام آقایان!


سرمربی تیم رهیاب تهران در ادامه اظهار داشت: امیدوارم در این فصل یکسری جوانان در تیم‌های مختلف دیده شوند، موضوع جوان گرایی در تیم ملی و لیگ مسئله بسیار مهمی است. ما که همیشه نمی‌توانیم با یکسری بازیکن خاص کار کنیم باید بگویم وقتی قدیمی‌ها خداحافظی کنند ما نمی‌توانیم یک شبه از لیگ ۱۰ بازیکن برای تیم ملی بیرون بکشیم، پس باید قبل از بروز چنین اتفاقاتی به فکر باشیم و جوان گرایی را با یک هدف و برنامه مشخص دنبال کنیم. در این چند ساله مربیان تیم ملی برای تماشای بازی‌ها به سالن نیامده اند، اما ان شاءالله در فصل جاری این اتفاق رخ دهد.


انتهای پیام/

اظهارات رضازاده درباره لیگ فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار