کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی/لزوم برخورد قاطع با قاچاقچیان مرزی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزداران در هنگ مرزی تایباد از خروج بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق جلوگیری کردند.

کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی/لزوم برخورد قاطع با قاچاقچیان مرزیسردار جان‌نثار فرمانده مرزبانی  خراسان رضوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با هدف برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق شدند.

او تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی ایست و بازرسی خودرو‌های ترانزیتی، موفق شدند بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک هفته‌ی گذشته کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به تیزبینی مرزدران در ایست و بازرسی‌های مرزی گفت: مرزبانان این فرماندهی در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و از آن‌ها ۱۰ هزار و ۰۲۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف نمایند و ضمن تشکیل پرونده راهی مراجع مربوطه کنند.

سردار جان نثار با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی افزود: هیچ کسی به طور غیر قانونی حق خارج کردن سرمایه‌های ملی کشورمان را به آن سوی مرز‌ها ندارد و مرزبانان خراسان رضوی با کسانی که در کار قاچاق سوخت دست داشته باشند به شدت برخورد خواهند کرد.

 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

با قاچاقچیان برخورد جدی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.