اطلاعاتی جدید از ادغام بازی‌های Borderlands 3 و Fortnite

شرکت اپیک گیمز اعلام کرد که در بروزرسانی آینده این بازی، دو عنوان فورتنایت و بوردرلند ۳ با یکدیگر ادغام خواهد شد.

اطلاعاتی از گراس اور بازی‌های Borderlands 3 و Fortniteبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Fortnite یکی از بازی‌‎های سبک بتل رویال است که در مدت کمی پس از عرضه به دلیل رایگان بودن و پشتیبانی از قابلیت کراس‌پلی توانست نظر بسیاری از گیمرها را جلب خود کند. این عنوان از زمان عرضه بروزرسانی‌های زیادی را دریافت کرده است که بسیاری از آن‌ها به جای بسته الحاقی به بازی اضافه شدند و در اصطلاح فصل جدیدی را در بازی آغاز کردند.

اما قرار است در ماه آینده بروزرسانی جدیدی برای این بازی عرضه شود که به گیمرهای عنوان Fortnite امکان بازی به صورت کراس‌اور با گیمرهای بازی Borderlands 3 را می‌دهد و به این ترتیب گیمرهای بازی فورتنایت می‌توانند به محیط بازی Borderlands 3 یا بلعکس، وارد شوند.

شرکت اپیک گیمز همچنین اعلام کرده است که آخرین بروزرسانی فصل فعلی بازی فورتنایت که Fortnite x Mayhem نام دارد، قرار است تا 10 سپتامبر عرضه شود که این بروزرسانی Borderlands نام خواهد داشت و بازیکنان در آن قادر خواهند بود از مرز بین این دو بازی عبور کنند و به غارت منابع در محیط بازی Borderlands بپردازند. همچنین در این بروزرسانی چالش‌های زیادی نیز به بازی اضافه خواهند شد که هر کدام از آن‌ها جوایز بسیار کار آمدی را به کاربر می‌دهند.

اطلاعاتی از گراس اور بازی‌های Borderlands 3 و Fortnite

ظاهرا با این بروزرسانی گیمرها می‌توانند از روش‌های مبارزاتی در بازی Borderlands استفاده کنند و همچنین با ورود به محوطه مربوط به بازی Borderlands، ظاهر شخصیت‌های بازی فورتنایت به ظاهر شخصیت‌های بازی Borderlands تغییر پیدا خواهد کرد. با ورود به منطقه مربوط به بازی در فروشگاه بازی نیز تغییراتی متناسب با این منطقه ایجاد خواهد شد.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید بازی Death Stranding


از آنجایی استودیو 2K Games  و Epic در گذشته نیز با یکدیگر همکاری ‌هایی داشتند، ادغام این دو بازی از قبل نیز محتمل بود و با خبری هم که از سوی این شرکت اپیک گیمز اعلام شد، احتمال عرضه این بروزرسانی به حقیقت تبدیل شد.

 انتهای پیام/

کراس‌اور شدن عناوین Borderlands 3 و Fortnite

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.