بسته اخبار حوادث قزوین امروز ششم شهریور ۹۸؛

کشف دخانیات و سوخت قاچاق / عامل قاچاق مواد مخدر در دام قانون

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان مشخص شد فردی یا افرادی با استفاده از یک دستگاه کامیون قصد انتقال مقادیر زیادی سیگار و تنباکو قاچاق از استان‌های شمال غربی کشور به استان خوزستان را دارند.

سردار حاجیان افزود: پس از هماهنگی‌های لازم اطلاعات به طور کامل در اختیار پلیس آگاهی استان کردستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و مراقبتی توسط عوامل پلیس آگاهی استان کردستان سرانجام خودروی مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی کردستان شناسائی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از کامیون مورد نظر (ایسوزو) با عملکرد هوشمندانه ماموران ۱۳۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی و هزار و ۴۴۰ بسته تنباکو که بطور ماهرانه‌ای در خودروی مورد نظر جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده راهی مراجع قضائی استان کردستان شد خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند.

* کشف بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: عوامل واحد گشت پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل سوخت است.

او با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تاکستان معرفی شد اظهار داشت: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی سوخت قاچاق کشف شده بالغ بر ۷۰ میلیون ریال است.

عامل قاچاق مواد مخدر در دام قانون

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی اخبار واصله درباره فعالیت افرادی در زمینه توزیع انواع مواد مخدر در شهرستان البرز پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منصوری افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی، موفق به شناسایی مخفیگاه افراد مورد نظر شدند.

او اضافه کرد: در بازرسی از محل مود نظر، یک کیلو و ۷۸۵ گرم تریاک و یک قبضه سلاح کمری به همراه ۸ عدد فشنگ جنگی و تعدادی قرص اعتیاد آور کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان البرز، دو نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار