مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از بهسازی و ساماندهی و سکوبندی محوطه ترمینال برکت واقع در مرز مهران خبرداد.

‍ ساماندهی و سکوبندی ترمینال بزرگ برکت در آستانه اربعین حسینی (ع)

نوراله  دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: بهسازی و سکوبندی محوطه ترمینال برکت با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال شامل ورودی و خروجی مجزا، جدول کشی، خاکریزی، احداث کانال، زهکشی و جمع آوری آب‌های سطحی-بتن ریزی –احداث سایبان در حال انجام است.

او افزود : با توجه به اینکه در سنوات گذشته تردد اتوبوس‌ها به داخل ترمینال برکت به واسطه مجزا نبودن  باند رفع و برگشت دچار مشکلاتی از نظر پیاده و سوار کردن مسافر و تردد اتوبوس‌ها با مشکل مواجه بود لذا جهت تفکیک راه ورود و خروج به ترمینال برکت توسط این اداره کل انجام گرفت.


بیشتر بخوانید:چهار هزار اتوبوس برای جابجایی زائران در مهران


دلخواه اضافه کرد: پروژه راهسازی ضلع شرقی ترمینال برکت به طول ۳ کیلومتر و ضلع غربی آن به طول ۵/۱ کیلومتر منشعب از زیرگذر درحال احداث آغاز شده است.

او ادامه داد :این عملیات اجرایی شامل خاکبرداری، بهسازی، شن ریزی، احداث ۶ مورد پل در ۶ مقطع و در نهایت اجرای بیس و آسفالت هم اکنون در دست اقدام است.

دلخواه  خاطرنشان کرد:این پروژه تا قبل از اربعین حسینی به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/غ

ساماندهی و سکوبندی ترمینال بزرگ برکت  در استان ایلام

برچسب ها: مرزبانی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.