مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام :

بیش از ۱۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از تردد بیش از ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار خودرو در راه‌های ارتباطی استان خبر داد.

بیش از 15میلیون و 900 تردد در جاده‌های ایلام ثبت شد نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت:براساس دوربین نظارتی وضعیت راه ها بیش از ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون در راه‌های ارتباطی استان ایلام تردد داشته اند.

دلخواه اضافه کرد:بیشترین تردد‌ها طی سال جاری در محور ایلام - بدره و کمترین تردد نیز در محور دره شهر-پلدختر، ثبت شده است.

او عنوان کرد: تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت:بر اساس اطلاعات ترافیک بر خط مرکز مدیریت راه‌های استان سهم خودرو‌های سنگین از این میزان تردد ۱۳ درصد است.

او تصریح کرد:در حال حاضر مجموعا تعداد سامانه دوربین نظارت تصویری، تردد شمار و ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است که شامل دستگاه دوربین نظارت تصویری، دستگاه دوربین ثبت تخلف ودستگاه سامانه تردد شماردر محور‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: استفاده از این سیستم های هوشمند نقش موثری درتوانمندی مدیریتی در حمل و نقل  و کاهش تلفات جاده ای استان داشته است.

 او در ادامه یاداور شد:ساعت اوج ترافیک  و تخلف  در جاده های استان  ایلام بین ساعت ۱۸ تا ۲۰ است.

انتهای پیام/با

 تردد درجاده های استان ایلام

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.