حکم اولیه تعدادی از متهمان فساد اقتصادی در لرستان صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: حکم اولیه دادگاه تعدادی از متهمان فساد اقتصادی و اداری در استان لرستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: حکم اولیه دادگاه تعدادی از متهمان فساد اقتصادی و اداری در استان لرستان صادر شده است.

سعید رازانی  در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان توضیح داد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رییس قوه قضاییه در رابطه با برخورد با مفاسد ادارات و دستگاههای اجرایی، پیگیری های مرتبطی با همکاری دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی در استان صورت گرفته و در حال انجام است.


بیشتر بخوانید:آخرین وضعیت از "پرونده فساد اقتصادی" در لرستان/ شهرداران تحت‌تعقیب هستند


او اظهار داشت: در این زمینه پرونده هایی برای برخی شاغلان دستگاههای اداری تشکیل شده که مرحله دادسرای برخی از این پرونده ها به اتمام رسیده و پس از ارسال به دادگاه، حکم اولیه برخی نیز صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد برخی پرونده ها نیز همچنان در مرحله دادسرا هستند که عمدتا در ارتباط با شهرداری و مواردی همچون شورای شهر بروجرد، شهرداری الشتر و خرم آباد می باشند.

رازانی ادامه داد: در این زمینه افراد مختلفی تحت تعقیب قرار گرفتند و برای آنها قرار قانونی صادر شده و برخی از آنها با قرار قانونی آزاد هستند.

او گفت: در خصوص پرونده مربوط به شهرداری خرم آباد تحقیقات تمام نشده چرا که مدت زمان کوتاهی از تشکیل پرونده می گذرد و نیازمند تحقیقات بیشتری است تا مدارک و مستندات بیشتری جمع آوری شود.

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد افزود:در رابطه با پرونده شهرداری ۴ نفر پرسنل این نهاد و ۲ نفر با شغل آزاد در خارج از مجموعه شهرداری بازداشت شدند.

رازانی  با اشاره به آزادی برخی از این افراد با قرار موقت افزود: پرونده مربوط به مدیران استانداری لرستان نیز تقریبا در مراحل انتهایی است و به زودی جهت صدور حکم مقتضی به دادگاه ارسال می شود.

او بیان کرد: برای حصول نتیجه در کوتاهترین زمان و اطلاع رسانی به عموم مردم تلاش می کنیم هرچند که احتمال افزایش بازداشتی یا احضاری ها با توجه به تکمیل تحقیقات، توضیح متهمان و یا مدارک و بررسی ها بیشتر امکان دارد.

انتهای پیام/ر

صدور حکم اولیه تعدادی از متهمان فساد اقتصادی در لرستان 



برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.